Vad roligt att så många kan följa med på AW. Ska bli jätte kul att se er! Var nog 1 1/2 år sedan jag träffade de flesta av er.
Plutten - Trist med vattkoppor, speciellt när de måste vara hemma så länge trots att de är pigga. Hoppas han mår bättre snart!
Sole - Låter som ni haft en riktigt mysig och rolig helg. Vi har också bott på Wellington, om det är det på Storgatan. Litet och mysigt hotell, vi fick ett nyrenoverat rum högst upp med balkong när vi var där. Hoppas de klarar sig från vattkoppor. Läste på fb att du fått gå till läkaren med båda barnen. Hopopas de båda mår bättre snart och att stor V inte är för hårdhänt med sig själv
Här hemma har det hänt mycket med båda barnen. W har nu börjat prata riktigt bra och har nu delvis slutat att prata i tredje person och säger istället jag, dej, mej osv.
F är jätte stadig i nacken och vill sitta och stå upp så det är mycket hålla

Han pratar och skrattar. Han har vänt sig från rygg till mage, men bara den enda gången.
Var på S:t Erik idag med Felix då han skelar, fick bekräftat att han gör det och vi ska tillbaka och få ögondroppar och sedan undersökning. Får se hur det blir med glasögon längre fram. Jag blev opererad för skelning när jag var ca. 1 år och det är ärftligt.