• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15

Femtonde tråden!

Syskon BF-lista:
    Sole- födde Vera 6/11
    Vivs- födde Ellie 25/1
    Zul- födde Simon 30/1
    Pippil8- födde Alvar 31/3
    Bassekatt- födde Oskar 13/6
    Emma- födde Wilma 7/8
    Ginger- födde Lilly 15/8
    Hellur-födde Felix 5/10
    Frill - bf 2/12

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15
  • Plutten forever

Lillie- vad roligt att höra från dig och vad roligt om du kommer med på AW! Nu har vi ju faktiskt ett datum på hela 5 peroner kan. Vore kul om det blev ännu fler!
    Men jättetråkigt att höra om dina mf, måste vara så tungt.. hoppas att ni orkar fortsätta försöka och håller tummarna för framgång under 2010! kram!

hellur - ja, det kan väl vara en tand? tänderna kan väl komma vid väldigt olika åldrar har jag för mig, vissa föds t o m med tänder. A fick sin första på sin 6-månadersdag.
    Hoppas ni får en lättare natt i natt!

Kopierar igen så listan ligger underst.

mån 8 feb Plutten, Sole, Lillie 74, Hellur 
    ons 10 feb Sole, Hellur 
    tor 11 feb Swe Plutten Sole, Hellur 
    mån 15 feb Swe Plutten Sole, Lillie74, Hellur 
    ons 17 feb Plutten Sole, Hellur

• Sole

Lillie
    kul att du kommer på AW! ( ja ni andra ockås såklart ) tråkigt att höra om era MF, hoppas hoppas ni har lyckan med er detta år!

I juli flyttar vi till UThamra så ni får kika förbi nån dag på grill och rosé!

Imorgon börjar Vera på dagis (hon var sjuk tor och fre) - hoppas det går bra!

• Sole

kopierar listan bara
    ons 10 feb Sole, Hellur 

• Swenglish

Halloj,

kul att höra från dig Lillie! Vad tråkigt med två missfall, håller tummarna för er!

Hellur- hoppas ni får sova bättre snart!

Kan vi inte bestämma den 15:e februari, nu när iaf 5 pers skrivit upp sig då? Och hoppas att många andra kan då också! Vad tycker ni?

ons 10 feb Sole, Hellur 

• Lillie74

Tack för omtanken, ja vi får hoppas på ett bättre 2010

Sole - Hoppas Veras dagisstart gick bra idag, är det du som skolar in?

Hellur- Hoppas F mår bättre!

Har bara varit på Vapiano på Sturegatan, det var jättegott och prisvärt. Hoppas hoppas det blir en måndag...hehe.

• Plutten forever

Jag tycker absolut att vi kan spika måndag 15 februari nu!
    Det har ju gått någon vecka och alla har haft chans att skriva upp sig. 5 pers får man ändå se som bra, sen kan ju fler gärna ansluta sig om de vill. Vapiano är gott och prisvärt (italienskt), dessutom enkelt att vara många eftersom var och en får en liten dosa när man går in, sen registreras allt man köper på den och man betalar när man går därifrån - smidigt och bra när man är många (som tex kommer och går olika tider)

• Vivs

Vilken tid hade ni tänkt er? Jag följer gärna med men Mattias måste hinna komma hem och ta hand om kidsen å sen måste jag hinna in till stan... skriver upp mig iaf och hoppas att jag kan! Vi säger väl den 15e då eller?

Vapiano, måndag den 15e februari!
    Swe
    Plutten
    Sole
    Lillie74
    Hellur 
    Vivs

• Sole

15e februari är bokat - kul!!!
    Alla kan väl droppa in när de kan? Men från kl 18 kanske eller 17.30?
    Sitter hemma och slösurfar med båda barnen på dagis - det ni! Veras inskolning går så bra så igår gick vi efter lunch, idag sover hon där och jag gick efter hon somnat och hämtar halv tre. Kan anta att Lasse som tar resten av veckan kan sitta hemma och jobba

• Pippil8

Sole - skönt med inskolningen. Men inte så konstigt kanske - hon har ju varit med dit mååånga gånger.

Lillie - å nej vad jobbigt med två mf!! Önskar ett lyckligare 2010!!

Jag följer gärna med till Vapiano! Avslappnat och bra ställe Är det Vapiano i gamla stan eller Östermalm?

Vapiano, måndag den 15e februari!
    Swe
    Plutten
    Sole
    Lillie74
    Hellur 
    Vivs
    Pippil8

Hej från mig!

• Sole

härligt - då är vi nu 6 st som ses!!!
    och Hellur tar med Felix antar jag så vi får klämma lite på bebis?

idag var sista föräldraledighetsdagen, nu tar Lasse sista inskolningen coh jag pluggar 1 1/2 vecka innan jag börjar jobba. Har jag nämnt att jag 1 feb börjar som konsultchef/rekryteringskonsult på bemannignsföretaget jag jobabde extra på?
    De har hållit ut och ville gärna att jag skulle börja jobba när jag ringde och frågade - ibland ska man ha flax!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15