Hej!
Kul att alla verkar ha haft en mysig och skön ledighet.
Det har även vi haft. Var som Sole i Sälen över nyår, det var riktigt kallt, men inte lika kallt som i Sälen by. Var skönt med lugnt nyårsfirande och några dagar utan måsten och ska bara.
Själv tycker jag det är mysigt med denna snö och vinterväder. Roligt med en riktig vinter! Hatar det gråa, mörka och blöta. Men klart längtar jag till sommaren, finns inget bättre än en varm sol.
E började jobba i torsdags och W var på dagis, var skönt med en mjukstart, välbehövlig för W.
W är så otroligt jobbig just nu. Han är väldigt trotsig. Det är mycket "nej", "inte än", "sen", "William" hemma hos oss. Ego och lite aggressiv i sitt uttal. Lyssnar inte, säger emot och är allmänt arg och ska inte göra det han ska/måste.
Fler som är så eller har varit? De säger att det kan komma när man får syskon, och här stämmer det.
Felix har hunnit bli 3 månader! Tiden har verkligen gått fort. Han är så glad och snäll. Han gillar uppmärksamhet och blir lätt grinig när han ligger/sitter själv, men när man då pratar med honom skrattar och pratar han. Så söt!
I morgon ska vi till BVC för de första sprutorna, ska bli roligt att se hur lång han är och vad han väger nu, det var en månad sen sist vi var där.
Sole - V börjar på dagis! Men oj vad fort det gått, hon föddes ju nyss

Hoppas det går bra.
Vivs - Och snart börjar lilla E också, det känns som de nyss var nyfödda. Hoppas hon börjat gå tills dess. Det kommer att gå super bra tror jag.
Ni som är hemma med syskon - Någon som har lust att ses något?
Det skulle vara roligt med en AW eller liknande snart!