• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15

Femtonde tråden!

Syskon BF-lista:
    Sole- födde Vera 6/11
    Vivs- födde Ellie 25/1
    Zul- födde Simon 30/1
    Pippil8- födde Alvar 31/3
    Bassekatt- födde Oskar 13/6
    Emma- födde Wilma 7/8
    Ginger- födde Lilly 15/8
    Hellur-födde Felix 5/10
    Frill - bf 2/12

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15
  • Sole

Emma
    jag läser också alla inlägg och svarar inte alltid samma dag, ledsen om jag glömt bort någon!

Inskolningen för Viktor har gått jättebra på nya avdelningen - de var där heldagar redan från första dagen och imorse lämnade vi där också. Vera skulel ha börjat idag men hade feber inatt såklart så vi får se om hon kan gå imorgon.

AW p¨å Vapiano låter jättebra!

förslag på dagar:

sole
    mån 8 feb
    ons 10 feb
    tor 11 feb
    mån 15 feb
    ons 17 feb

• Emma3

Nej vet att man inte kan kommentera allt gör inte jag heller Men någon gång hade varit kul om någon kommenterat men det är bra nu vet jag att ni läser iallafall

Hellur: Skönt att du får sova och härligt att W ibland sover till 8 har knappt hänt någon gång här
    Då är F inte så långt efter Wilma, hon vägde vid 5 månader 6900g och var 65,5 cm lång.

Sole: Skönt att det går bra för Viktor på nya avdelningen.

Wilma är fortfarande super förkyld och extra gnällig så nu ropar hon bäst att skynda sig

♥ Våra underbara barn! Leo mars 2007 ♥ Wilma augusti 2009 ♥
  • Vivs

Vart ligger Vapiano? Låter supermysigt att träffas och äta lite mat och ta en öl..jag ska verkligen försöka följa med den här gången! För min del passar de flesta veckodagarna än så länge men jag ska kolla med Mattias så han kan komma hem i tid och ta hand om barnen

• Sole

Emma
    Vera vägde 6,4 vid 5 månader och Viktor vägde 8,2!!! Tror tjejer väger mindre än killar generellt.

Vivs
    vapiano ligger vid stureplan oche n vid tunnelbanan i gamla stan.
    vore kul om så många som möjligt kan hänga på!!

AW p¨å Vapiano låter jättebra!

förslag på dagar:

sole
    mån 8 feb
    ons 10 feb
    tor 11 feb
    mån 15 feb
    ons 17 feb

• Swenglish

AW på Vapiano (förslag Gamla Stan, den är större har jag för mig?)

sole
    mån 8 feb
    ons 10 feb
    tor 11 feb Swe
    mån 15 feb Swe
    ons 17 feb

• Plutten forever

AW på Vapiano (förslag Gamla Stan, den är större har jag för mig?)

sole
    mån 8 feb Plutten
    ons 10 feb
    tor 11 feb Swe Plutten
    mån 15 feb Swe Plutten
    ons 17 feb Plutten

• Plutten forever

träffade på Sole på dagis och vi sa att nu får vi banne mig se till att denna AW blir av! Eller hur? förra gången blev det ju inställt och senast det faktsikt blev av var när Vera var nyfödd...
    Så skriv upp er på de datum ni kan nu! Så tar vi helt enkelt det datum då flest kan. Kanske ska skriva till alla på facebook också så att ingen missar det. (alla är ju inte inne här hela tiden )

AW på Vapiano (förslag Gamla Stan, den är större har jag för mig?) Kopiera och Skriv ditt namn på de datum du kan!

mån 8 feb Plutten, Sole
    ons 10 feb Sole
    tor 11 feb Swe Plutten Sole
    mån 15 feb Swe Plutten Sole
    ons 17 feb Plutten Sole

• Lillie74

Hej!
    Tack för meddelandet om AW Plutten! Det vore så klart jättekul att träffas om man fortfarande "platsar" trots att man inte hört av sig på jääättelääänge.

Stort grattis Frill och Hellur till Moa och Felix!!! och stort grattis Swe till jobbet!

Sole- nu blir det bara ljusare och ljusare och sen kommer våren och vips så flyttar ni! Härligt! Började också längta när du skrev om grill och rosévin

Vad stora er "tvåor" börjar bli, tiden går så fort! Tänk att våra "ettor" fyller 3 i år.....vi har "bara" F än så länge, hoppas innerligt på en tvåa efter två mf.

Det låter som att ni haft en skön jul, vi var hemma hos oss, 12 pers, MEN vi fördelade ut matansvaret och sen tog snälla svärisar över och fixade på själva julafton (ett tips Plutten) Efter nyår åkte vi till sol och bad på Teneriffa en vecka vilket var avkopplande och skönt efter en jobbig höst och vinter.

Jag hänger gärna med på AW.

mån 8 feb Plutten, Sole, Lillie74
    ons 10 feb Sole
    tor 11 feb Swe Plutten Sole
    mån 15 feb Swe Plutten Sole, Lillie74
    ons 17 feb Plutten Sole

• Hellur

AW på Vapiano (förslag Gamla Stan, den är större har jag för mig?) Kopiera och Skriv ditt namn på de datum du kan!

mån 8 feb Plutten, Sole, Lillie 74, Hellur 
    ons 10 feb Sole, Hellur 
    tor 11 feb Swe Plutten Sole, Hellur 
    mån 15 feb Swe Plutten Sole, Lillie74, Hellur 
    ons 17 feb Plutten Sole, Hellur 

• Hellur

Lillie74 - Kul att höra från dig! Visst har ni också köpt hus? Har för mig att du skrev det tidigare. Tråkigt med mf, hoppas detta år blir bättre! 

I natt har varit den jobbigaste natten hittills sen F kom. Han fick feber och ville bara ligga bredvid mig och var ledsen och kinkig, vaknade en gång i timmen och fick dessutom byta bajsblöjor för första gången på väldigt länge. De senaste dagarna har  
    det varit ett fenetriskt ätande på händerna också. Kanske är en tand på G? 
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15