• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15

Femtonde tråden!

Syskon BF-lista:
    Sole- födde Vera 6/11
    Vivs- födde Ellie 25/1
    Zul- födde Simon 30/1
    Pippil8- födde Alvar 31/3
    Bassekatt- födde Oskar 13/6
    Emma- födde Wilma 7/8
    Ginger- födde Lilly 15/8
    Hellur-födde Felix 5/10
    Frill - bf 2/12

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15
  • Lillie74

Sole - Grattis till jobbet! Låter ju super, vilket bemanningsföretag är det? Eller det kanske du inte vill skriva i tråden....skönt att inskolningen gått så bra, det kanske är lättare med andra barnet.

Pippi- Hmmmm...inser att det inte är så mkt att komma med med tanke på din/er "resa".....tack ändå, jag har inte nämnt nåt till vår gemensamma vän dock....

AW den 15 feb blir kanoners! Kul att träffa er igen, och hoppas att fler kommer.

• Swenglish

Ja vad kul, 15:e it is! Från 18 låter väl bra! Ska vi ta Gamla stan, jag har för mig att den är större? (Rätta mig om jag har fel!)

• Pippil8

Gamla stan blir perfa (säger jag eftersom jag har närmare dit än till östermalm...)

Lillie- nej men absolut inte känna så!! Mf är jättejobbigt! Oavsett hur jobbigt jag hade det för hundra år sedan och som jag knappt kommer ihåg hur det kändes. Ska bli jättekul att träffa dig och de andra - nu var det verkligen länge sedan!

• Frill

Skriver upp en till på AW, ja eller två då om Moa följer med. Kul!!!

Hellur, låter som F och M har samma nattrutiner. Hon sover också ett långt pass på minst 5 h, så det blir en matning per natt. Helt ok!
    Hon har väldigt ont i magen på kvällarna dock. Funderar på att testa med Minifom.

Lillie, vad roligt att höra från dig, och vad kul att du följer med! Tråkigt med en tung höst, hoppas som andra att er vår blir bättre och att syskonförsöken lyckas.

Emma, var letar ni efter hus?

Sole, låter ju som inskolningen går toppen. Kul med jobbet.

Vapiano i Gamla stan, måndag den 15e februari!
    Swe
    Plutten
    Sole
    Lillie74
    Hellur 
    Vivs
    Pippil8
    Frill

• Sole

Frill
    har du provat sempers droppar? Ges bara en gång om dan och många tycker dom är bättre

• SanniXx

Oj, här är det spikat och klart med AW Va roligt, man kanske skulle ta och följa med. Det var ju inte igår som man träffade er direkt! Ska höra mig för om barnvakt..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Hellur

Roligt med AW den 15 feb! Och att så många kan komma. 

Var så otroligt länge sedan jag träffade någon av er så ser verkligen fram emot det. Klart jag kan ta med Felix, ni får klämma och känna hur mycket ni vill  
    F är förkyld och lite hostig, förmodligen jag som smittat honom då jag åkt på en rejäl förkylning. Men jag år på bättringsvägen och F är ok på dagarna, verkar vara nätterna som han är besvärad av det. 
  • Hellur

Behöver hjälp. 

Hur ändrar jag presentations/profil bild? Har letat och försökt utan att lyckas. 
    (Den jag har är över 2 år...) 
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 15