Skrev ett långt inlägg igår och så krånglar datron
Även jag läser allt men kommer inte ihåg allt tyvärr. Är dålig på att skriva ibland också.
Sömn - W sover nu bra. Har nästan helt slutat sova på dagen, gör det bara ibland om vi åker bil. Dock har han perioder då han vaknar och är ledsen, men somnar då om fort. Borttagningen av dagsömnen, vilket han taigt bort själv, gör nu att han somnar runt 20 och sover till ca 7 på dagisdagar, andra dagar kan han sova till över 8 ibland.
F sover också väldigt bra. Han sov bra redan från början. Han äter oftast en gång/natt och sover vanligtvis 6-7 h första passet, ibland 8. Det är jätte skönt! Är inte van vid det, W åt flera ggr/natt. Dock äter han mycket på dagarna och kan ha riktiga maraton på kvällarna, men samtidigt får jag sova längre pass.
F fick sina första sprutor i måndags, det gick bra, den första reagerade han inte ens på. Han är väger nu 6 190 g och är 63 cm lång. Snart ska han börja få smakisar, redan, tiden har gått så fort!
AW på Vapiano låter jätte bra! Bestäm datum ni som pluggar och jobbar, jag och F kan när som