• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-02-12 23:06:35 följande:
    OJ...har inte ens hunnit tänka så långt... Attans...aja, blir väl att slänga sig i soffan framför tvn o muttra ett "hurra för mig" o äta en bullle med dottern hm..ok, hon kan få en egen då...
    Det är ju en stor dag, köp hem en tårta i alla fall!

Sista dagen innan det tippar över mot sista årtiondet innan man fyller femti. Det måste firas.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:10:47 följande:
    Sedek ignonerar mig så jag tar på mig kläderna igen och går och tar ett bloss istället. Dumma, dumma Sedek.
    Du är ju gift ju, kvinna! Jag sitter här och håller igen så det ryker ur öronen på mig.

Naken, nyduschad och ligger o väntar... Sånt får man inte skriva på FL.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:16:01 följande:
    En viss person fooooortsätter att ignonerar mig...........inga batterier till hands heller. Buuuuuu på dig SE-mannen..... * Går nu iväg och röker på riktigt *

Batterier? Nu får du förklara...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:22:05 följande:
    Hejhej, hemskt mycket hej
    Hej Madicken

What´s up?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:23:27 följande:
    Stackaren är nyfrälst religös men jag fortsätter med min tortyr. :p Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikotin.  Går nu.
    Det skulle kunna passa in på mig, men jag antar att ni menar någon annan!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:25:36 följande:
    Hej på dig! Skitkul att observera tråden. Roses är besviken på att Sedek inte sexflirtar, Sedek vill framstå som lite mer moralisk, Mandi tycker att Stayhard får henne att tänka på annat än kläder, Scratchy tycker lite olika saker bla om oidipuskomplex och att Mandi är tråkig fast han gillar henne jättemycket.   Hur är det själv då?
    Haha

Asabra!

Jag är moralisk, lovar. Mitt nick betyder ju till och med "Den rättfärdige"
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:25:36 följande:
    Hej på dig! Skitkul att observera tråden. Roses är besviken på att Sedek inte sexflirtar, Sedek vill framstå som lite mer moralisk, Mandi tycker att Stayhard får henne att tänka på annat än kläder, Scratchy tycker lite olika saker bla om oidipuskomplex och att Mandi är tråkig fast han gillar henne jättemycket.   Hur är det själv då?
    Du glömde dig själv Velour! vad håller du på med då?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:29:01 följande:
    Jaja, en ulv i fårakläder är harmlös också.
    "Den rättfärdige faller sju gånger, men Herren reser honom upp" Eller nått sånt står det skrivet, så jag har råd att göra lite misstag{#lang_emotions_dreamer}

Fast ärligt talat känner jag mig mer som ett lam i ulvakläder med alla dessa muskler jag börjar få.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:30:24 följande:
    Jag skrev ju det, observerar er Fast nu kommer du väl att ändra mina ord i ditt citat så att det blir till nåt helt annat
    Nehej då, det var ju DU som började med det i kväll. Jag gav igen en gång, sen får det räcka.

Däremot så slipper ni mig snart, måste sova nu. Fortfarande groggy i skallen efter gårdagens migrän.
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-12 23:33:25 följande:
    Oftast så brukar det vara personen som bestämmer vad nicket ska vara, inte tvärt om... synd att du glömde Melki framför...
    Hehe, nu råkar ju jag och mitt nick vara en "match make in heaven" så det behöver vi inte diskutera nått mer. Melki hade blivit fööör obvious.

Och varför har du inte Itchy egentligen?
Svar på tråden Tråddödare forts....