• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 23:46:10 följande:
    Naaaw... Ha det så trevligt! Godnatt!
    Tillbaka en kort sväng - glömde att kolla en grej.

Nu lägger jag mig på riktigt, natti natti
  • Sedek

Hej, godkväll och godnatt.

Kikar bara in en snabbis, ska lägga mig omgående och jag riskerar alltid att bli sittande om man börjar prata om nått.

{#lang_emotions_cool}

• Sedek
    Sedek skrev 2010-02-12 00:28:29 följande:
    Hej, godkväll och godnatt. Kikar bara in en snabbis, ska lägga mig omgående och jag riskerar alltid att bli sittande om man börjar prata om nått.
    Oh, nice nummer fick jag
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 00:30:56 följande:
    Det är konstigt redan där att du ens loggade in såhär sent. Men godnatt och ha det gott!
    Varför är det konstigt?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 00:35:04 följande:
    Sedek, för att du brukar lägga dig senast 23-23.30. Men du kanske inte ska upp tidigt imorgon?
    Jag kom precis upp på rummet, skulle bara kolla några grejer på nätet och fick för mig att säga hej i tråden.

Lovar, ska aldrig mer göra så.

Natti natti!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 00:40:30 följande:
    Och du kommer nu? Gonatt & Sov gott
    Ja, och det misstaget ska jag inte göra om.

*Loggar ut, lägger mig i den osköna hotellsängen och hoppas att jag kan sova*
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 00:41:54 följande:
    Sedek, ingen fara. Kul att du tittade in Natti natti!
    Vilken tur att det inte var någon fara då! Phu...
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-12 00:42:45 följande:
    Mmm.. schysst att bara visa upp godiset och sen dra utan att vi får smaka oxå.
    Så är det ibland Mandi. Ikväll har man kunnat beskåda mig Live på ett hotell någonstans i Sverige
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-12 00:44:52 följande:
    Fan du är ju känsligare än ett fruntimme som har pms..
    Jag fick migrän kl 15, tog dubbel dos värktabletter och vilade två timmar sen har vi käkat och druckit en del på det. Inte bästa kombon direkt, nu ser jag i kors och är trött. Sorry för min attityd om den uppfattas nedstämd, inte min vanliga sinnestämning och jag behöver nog lite sömn. Ändå sitter man här...

Nej nu lägger jag mig. God natt på riktigt!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 00:45:03 följande:
    Sedek, men du är väl inte farlig - egentligen! Förresten, har du varit ute och festat?
    Attans! Är det så uppenbart... Läs ovan, försöker förklara bort min tråkiga attityd.

Godnatt på riktigt!
Svar på tråden Tråddödare forts....