• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-13 08:58:33 följande:
    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
    Ska försöka komma på nått annat, verkligen...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-13 10:05:23 följande:
    Ser ingen anledning till att fira, har heller ingen "fira-känsla" pga allt som är runt omkring... Vet ju inte ens om jag har något golv i köket då...el vatten i huset,  snubben kunde ju inte utesluta att det är läcka på ett rör under golvet..."yey"
    Fira att försäkringsbolaget ger dig ett nästan helt nytt kök kanske

Har ni snöstorm där nere igen? Ojojoj... Skickar som vanligt varma kramar, och lägger till lite snöskottning, diskmaskin och hästfixande. Om jag kommer på nått mer så skickar jag ett nytt paket.

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 16:14:07 följande:
    Tror inte jag har glömt nån men jag skriver här inne också för säkerhets skull. Grattis på alla hjärtans dag. Puss & Kram från Roses.
    Du tanten, det är fortfarande inte alla hjärtans dag idag...
  • Sedek

Loggar kanske in i kväll, om inte mina nyss hemkomna böcker tar överhanden och jag fastnar i lässtolen.

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-13 17:33:25 följande:
    Är den för trång..?
    Hehe...{#lang_emotions_djavulsk}

Om det nu var så jag menade, så hade det ju varit just så att STOLEN var för trång. Inte jag som var för tjock.

Men nu var det INTE så jag menade.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-13 17:32:53 följande:
    Tack vännen, du värmer mitt   som vanligt Njae, något NYTT kök blir det ju inte...de kommer ta bort mina skåp o sedan sätta tillbaka dem när de är klara. De brädor som dom kommer ta bort från golvet kommer ersättas med skivor då denna sortens brädor inte finns på marknaden längre... Så i sommar blir det nog till att kolla om det går att lägga in plastmatta i köket i stället för att ha ett lappat golv, underlättar väl städningen med på sätt o vis
    Aha... Det var ju synd. Men oavsett så får du ett fuktfritt kök och det måste man väl fira *försöker hitta ljuspunkter åt dig*

Plastmatta? Kan du inte slipa golvet då? Är det gamla golvbrädor? Det brukar gå att hitta begagnade golvbrädor att köpa från renoveringar, kolla blocket. En del som bygger nytt hus köper gamla golv, för att få den där fina gamla känslan. Det blir asfint.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 19:09:24 följande:
    Hallon! Har varit borta och käkat middag, sen blev jag av med sonen.. han ville inte följa med hem. Fan, förr.. (fan vad gammal jag känner mig nu) men när man var yngre och barnen var borta då hade man panik om man inte hittade någon som ville gå ut med en, nu stänger man telefonen om man är barnledig för man vill inte bli störd. Det är så skönt att bara vara hemma.. helt ensam.
    Jordgubb?

Har varit hemma och käkat middag, blev inte av med några barn då de 3 små ville stanna här hemma och sova. Alla vill gå ut med mig i kväll men jag kan inte följa med, måste nog stänga av telefonen för det ringer hela hela tiden folk som undrar om jag vill med ut och festa på stan.

Eller nått sånt...{#lang_emotions_yell}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 19:52:51 följande:
    Ujuj vad jag har ätit idag. Kakor, sockerkakor, mat, frukt...Fasen, jag börjar bli odisciplinerad vad gäller mat igen. Nån som vill dra mig i örat? (det kan jag tro att ni gör med nöje )
    Jag jag jag
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 19:52:58 följande:
    Haha.. nä, du är inte bitter. Hur mycket har du dina barn?
    Ibland vill man svara - fööööör mycket. Men egentligen, nej inte ett dugg för mycket De är bara små en gång, vill inte vakna upp och inse att de blivit tonåringar och jag missat småbarnsåren. Kanske inte missat men inte njutit och lekt med dem små
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:53:58 följande:
    Ahahahaha
    Ha                 ha                     ha...
Svar på tråden Tråddödare forts....