• Sedek

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:57:50 följande:
    Jag med, vi får dra varandra i öronen. Min mamma sade innan idag: Hur kommer det sig att man blir så jävla tjock om magen men ingen annanstans? Och mitt svar var ju direkt: Fråga inte mig, det är dina jäkla gener som jag ärvt Min lille kille kom på att hans snopp kan dingla och vifta idag!  Han ställde sig framför spegeln och gjorde typ helikoptern efter han hade badat
    Helikoptern ja, so what? Gör inte alla killar det

Det betyder bara att han är normalt funtad.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 19:55:14 följande:
    Idag bjuder jag på det *vänder huvudet så du kan ta tag i örat*
    Åh tack, vad snällt av dig.

*drar lite, och rodnar samtidigt*
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 19:58:06 följande:
    Och vad innebär det, varannan vecka, varannan helg?
    Komplicerat. Men det betyder för tillfället i stort sett varje helg, men inte så mycket på veckorna.

Du då?
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 19:59:41 följande:
    Jo, men kanske inte redan innan de fyllt två år?
    Hoppsan! Han har potential, så kan du se det
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 20:03:37 följande:
    Sonen bor hos mig alltid, just nu har hans pappa honom lite när han känner för det.. men egentligen varannan helg. Så nu sista månaderna så har jag antagligen haft sonen hemma eller flickorna, så därför är det extra skönt ikväll.. att äntligen få vara lite ensam.
    Förstår! Passa på att njut nu då

Melodifestival, popcorn, vin kanske?

Jag ska äta en massa havregryn o mjölk nu, det är ju lördag!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 20:04:30 följande:
    Om du blir tacksam för ett öra, hur tacksam blir du inte för andra kroppsdelar? Nejnej för sjutton! Jag SKA inte börja igen!
    När det gäller dig blir jag tacksam för vilken kroppsdel det än är, och jag rodnar bara vid tanken på att dra dig lite i örat

Det bästa man kan göra med en frestelse är att falla för den.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-13 20:05:49 följande:
    Funderade på det först men eftersom det blir en rak kant / skarv "mitt" på golvet så ser jag inte att det kan bli så fint. Annars så är det ju att ta upp ALLA brädorna el i alla fall merparten så att man INTE får en markant skarv.
    Okej då. Men du har alltså ett gammalt fint trägolv av plankor? Du vet väl att det är kriminellt att lägga plastmatta på det?

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 20:07:45 följande:
    Melofestivalen, vin.. du skojar med mig. Det blir datorn och cola.. Får inte dricka alkohol. *tycker synd om mig själv*
    Alkohol är djävulen i flytande form som min mor alltid säger.

*tycker nog inte så synd om dig*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-13 20:10:45 följande:
    Bite me
    Oh ja väldigt gärna{#lang_emotions_innocent}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 20:12:38 följande:
    Naaw. Jag hade egentligen en elak partypooping-kommentar, men låter bli. För tillfället. Eller egentligen hade jag två parypooparkommentarer...men men..Det är ju lördag så lite kul ska vi väl ha. Men det beror på vad det är för frestelse. I mitt fall är det godsaker och då blir det det värsta jag kan göra, nämligen att falla för det vilket jag gjorde idag.
    Att du har såna kommentarer på lager tvivlar jag aldrig en sekund på. Men jag ska försöka hålla min moral uppe ikväll, lovar. Dessutom så ska ni få slippa mig ett litet tag för jag ska äta nu.
Svar på tråden Tråddödare forts....