• Sedek

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-12 23:34:41 följande:
    Herren botar lama också... även de som blivit utklädda till vargar...
    Det måste vara FL som gör nått fel, jag skriver rätt men ibland ser jag att FL ändrat min stavning till något felaktigt. Jag ska faktiskt klaga...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-12 23:37:56 följande:
    Inte mina ögonlock iallafall Har ätit god mat och druckit öl samt pratat böcker och relationer med några tjejkompisar efter en hård arbetsvecka. Så nu vill ögonlocken gå och lägga sig Sedan måste jag väl vila upp mig då jag har en son med ögoninflammation och en man med hög feber här hemma. Känns som om det kan bli en spännande dag imorgon. Men eventuellt tar jag sonen och flyr från sjuklingen hem till mamma och firar hennes mans födelsedag imorgon. Det är mina tankar den här kvällen, har intresseklubben antecknat noga nu? Puss och kram och snuska er inte alltför mycket inatt
    Japp, noterat. Vad har du köpt för present till honom? Tänkte få med det på samma anteckningssida här...

Ha en bra helg!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:34:58 följande:
    Du har fallit så många gånger så du ligger nog sämre till än en "fallen angel" Det heter LAMM, Mr. Muscle. Ta det lugnt med tränandet. Ser förresten att du har skaffat dig en ny kompis som gillar att dela tjejer med dig...
    Ny kompis?

Nej det tror jag inte, han åker nog bara snålskjuts på mig för att komma åt tjejer på FL. Jag delar inte med mig.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:36:14 följande:
    Har jag sagt att det var du som började? Såklart började jag, fick igen och tänkte att du säkert kommer att göra det igen och igen och igen...
    Nehej du, sånt håller inte jag på med{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:36:35 följande:
    Sedek: Killar som är groggiga är nice. Kan få dom på fall mycket fortare. Sluta kämpa emot. * Kastar sedek ner på golvet.  Springer och hämtar rep till händerna och................. *
    Lilla fina söta Roses
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:45:01 följande:
    Jag tror att han klarar sig rätt bra själv. Men nog såg jag vem ni delade på, iaf enligt dig
    Hehe, han var ju så säker på att du har en kille på gång! Nått du har lust att berätta om kanske?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:44:36 följande:
    Haha.. syftade ju på att han drack och var full igår, men du har kanske rätt.
    Wtf pratar ni om nu då!!!!???
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:52:12 följande:
    Dig..
    Nu tänkte jag skriva att jag sällan får träningsvärk, men det kan ju tolkas på ett annat sätt. Så jag skriver inte det...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:51:11 följande:
    Men titta han vaknade till :p  * Då fortsätter jag med att klia ryggen på sedek med mina långa naglar samtidigt som jag tittar djupt i hans ögon *
    Åh det är så skööööönt att bli kliad på ryggen, lite mer uppe till höger är du snäll!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....