• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-13 00:19:28 följande:
    Varför har du hållit igen? Det är väl inte så farligt att flirta med gifta kvinnor?
    Därför att.

Tänkte prova det ett tag, för omväxlings skull. Så man inte råkar göra en väldigt fin tjej illa eller nått i den vägen.

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:21:36 följande:
    Nej, precis. Det är liksom redan dukat och klart. * Jag vill inte ens veta hur folk uppfattar mig nu efter alla dessa inlägg jag har skrivit *
    Jag vill ju inte ens berätta hur jag uppfattar dig... Men du är en jävel på att kyssas och klia på ryggen
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 00:22:40 följande:
    "Och så verkar vi ha Velour som gemensamt intresse också" Eeh...nej? Det har ni inte alls det. Inte utan min tillåtelse  
    Du kan ju inte bestämma vem som ska få vara intresserad av dig?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:18:08 följande:
    Ja, jag vet. En mening till jag kunde ha blivit rik på om jag betalt varje gång nån sa det. Inbjudan, tack?!
    Roses är officiellt inbjuden att besöka Uppsala, naken, när hon behagar.
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:23:22 följande:
    Klockan är över 12 så herren din sover gott uppe i sjunde himmeln.
    Och jag borde också sova...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:27:14 följande:
    Nej, du vill ju inte det. Och då tolkar jag det som att det du tycker är hemsk.....*morrar* Ja, jag tycker om att kyssa. Kan helt ärlig erkänna.
    Nej det tycker jag inte, verkligen inte! Hetlevrad, ja kanske en smula... För mig som är rätt så ickehetlevrad så tycker jag det är mest gulligt. Men inte hemsk, det är ju hemskt om du tror det.

*Kysser dig lite*
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:31:44 följande:
    Knip igen kvinna. Släpp loss. Får ju migrän och sedek lär få sin tillbax.
    hahahaha!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:30:18 följande:
    Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, skyndar mig att boka biljetter genom SJ. Medtages Kaput eller är kaputen din lagad?
    Kaput... Hur många gånger ska jag säga detta men här finns inget som är kaput! Allt här funkar fint, du behöver inte oroa dig. Det enda du måset ta med är nakenhet, och långa naglar.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:35:32 följande:
    Hahaha.. hur mycket du än vill så är det den enda du inte kan stya, folks tankar. Du kan försöka påverka, få folk att ändra uppfattning.. men inte mer. *du är för go du*
    Japp, håller helt med.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 00:37:27 följande:
    Kanske kan utveckla det till en riktig saga Men jag varnar för slutet. Den elefanten blir skjuten av olagliga jägare
    Stackars elefanten...
Svar på tråden Tråddödare forts....