• Sedek

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-13 00:39:54 följande:
    Fuck, fuck, fuck. Varför skulle jag skicka sms till honom. Han ringde nyss och är nere i parkeringen om 2 minuter. Skit.....Innan jag slår tillbaka kanalen till verkligheten: * Håller sedeks huvud i mina händer och kysser honom med allt vad jag kan * Gonatt Aziz. Den där beskrivningen kan jag godta.
    Puss!
  • Sedek

Nej hörrni, jag måste sova för en timma sedan.

Tack för i kväll och hoppas ni får en bra fredagskväll/natt och en riktigt riktigt bra lördag, det ska jag försöka ha efter att jag pluggat lite.

Godnatt och sov så gott

• Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:42:13 följande:
    Har knappt sovit nåt :( Killkompisen åkte hem för en stund sen. Ibland är det verkligen skönt och kunna spy en massa galla till nån som inte är ens make. Vänner är guld värda när man behöver dom....... Huvudet känns som 10ton men jag kan ju inte gå och lägga mig nu...mammy vaknar snart. * Gäspaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar * Bläääää Det är inte alls kul och prata med sig själv. VAKNA LATMASKAR.
    Jäsp... nån som ropade på mig?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:46:01 följande:
    Men tjena aziz ;) * Gäääääääääääääääääsp * varför är du vaken så tidig en lördag?
    Blev väckt kl 6 morse... Har legat och slappat tills för en timme sedan.... Äldsta killen har en kompis på övernattningsbesök och de vaknade kl 6 för att katten gick runt på deras sängar, sov på golvet i vardagsrummet uppe

Du då?

Har du inte ens sovit?

Galna kvinna...
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 08:48:07 följande:
    *vinkar*
    *vinkar tillbaka*
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 08:52:20 följande:
    Men gud, jag har missat detta! Vemvemvem? Vadvadvad?
    Ja jag sitter också och väntar på svar på den...

Ska pressa henne i kväll tänkte jag{#lang_emotions_djavulsk}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:51:31 följande:
    Ojdå, ja jag har aldrig fattat hur man som barn inte kan sova längre en lördag/söndag men mitt i veckan så vägrar man gå upp på morgonen. Nej, jag har inte sovit nåt. Skickade iväg killkompisen för en stund sen och jag är dötrött.....
    De är ju bara 6,5 år så... Vaknar alltid vid halv 7, varje varje varje varje varje dag. Men idag så tyckte han det skoj att gå upp kl 6...
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:49:14 följande:
    Den killen borde hängas. Han lät mig inte sova en sek. Satt och pratade hela natten * Gääääääääääääääääääääääääsp * Nej,ärligt talat är jag glad att han var här inatt men jag är såååååååååååååå förbaskad trött nu men mammy vaknar snart och lilla syster kommer hem och jag måste åka hem till lillgubbarna och maken. Kan ju inte säga att jag har vatt vaken med en kille hela natten så jag får snällt bita ihop och vänta tills det är läggdags ikväll * Gäääääääääääääääääääääääääääääääsp *
    Oj...

Hur mår du då?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:55:11 följande:
    Och sluta kalla mig ........kvinna.........känner mig som pantertanterna ju...... * morrar *
    Kärring?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 08:57:33 följande:
    Min äldsta är 7år, mitt i veckan måste jag nästan tortera honom på morgonen för att hans gå upp till skolan men lördag/söndag kan han komma runt halv 7 nånstans där och väcka en. Min galna gubbe. Älskar honom ändå, saknar mina lillgubbar. Ska ta med dom till lekland idag så dom får springa lite och jag får sätta mig i en soffa och vila en stund :)
    Lekland är skoj!

Jag ska iväg o plugga nu, hörs kanske i kväll.

Ha en bra dag
Svar på tråden Tråddödare forts....