• Sedek

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-12 23:54:11 följande:
    Nej, jag svarar inte Mandi mer... ångrade mig... Hej då på er!
    Hejdå!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-12 23:54:30 följande:
    * Fortsätter att klia ryggen på sedek längs ryggraden ner mot svanskotan och sen upp igen..... *
    Nej, uppe till vänster sa jag!!!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-12 23:55:56 följande:
    Vadå hehe, du måste ju komma med en förklaring till det där du skrev till honom. Killen som jag har nåt på gång med....*harkel*...*rodnar*...
    Måste jag förklara för dig menar du? Vad skrev jag då? Att hon den där Velour är fin? Ja men det är du ju och det kan jag förklara på så sätt att du är fin, söt, go, snäll (oftast), smart, rolig, ärlig, shall I proceed?
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-12 23:57:48 följande:
    Träningsvärk, jag pratar om din huvudvärk eller vad det nu var som du skyllde på din migrän.. men jag tror det är något annat, som en bakfylla som påverkar dig idag. Fattar du?
    Nej men ärligt, det är ingen bakfylla. Drack bara lite vin och gammal konjak, sånt som är bra mot migrän Sen har jag överdoserat lite värktabletter och sovit asdåligt några nätter så jag är faktiskt lite groggy, lovar, och det beror inte på bakfylla så det så!

Själv då?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:00:38 följande:
    Nu får du bestämma dig du skrev faktisk höger. :p * Samtidigt som jag kittar ( kom på att det var det som var rätta ordet :) ) sedek i ansiktet går jag upp och tittar i hans ögon ( Ja, älskar ögonkontakt ) och ger honom en......... * Om FL har moral-förbud lär jag va avstängd imorgon. Hehe
    Ja, det kliar på båda ställena fattar du väl...

... en mjuk kyss, en kyss som gör att allt annat runt omkring försvinner och vi svävar iväg tillsammans på ett moln av erotisk laddning, landar mjukt på sängen och....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 00:04:58 följande:
    Nej nej...jag vet ju redan att jag är allt det där, men det andra (eller första) du skrev, om vad ni har gemensamt. Jag kollade in hans gästbok och blev upp över öronen................förbannad!
    Såklart du vet, ville bara försäkra mig.

Oj, måste kolla vad jag skrivit. One moment please.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 00:09:14 följande:
    Men oj vad nytt...
    Din jättelilla megafjant!
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:10:34 följande:
    Men gud så slö du är. Kom du igång nu? Hade detta vatt verklig hade jag redan varit uppe i min 5:e o------- * Lägger mig på medans jag tittar på dig och kysser dig längs nacken och går runt till halsen och biter dig sakta och mjukt upp mot munnen och kysser dig så du glömmer din migrän och Gud-din *
    Men jag har ju hållt igen så det är alldeles röd i knoppen, hade jag släppt på så ja jo det låter rimligt med 5. Fast då hade du varit här, naken, i min säng

Du är galen kvinna!
  • Sedek
    Sedek skrev 2010-02-13 00:09:09 följande:
    Såklart du vet, ville bara försäkra mig. Oj, måste kolla vad jag skrivit. One moment please.
    Alltså jag hänger inte med.
    Han skrev att han var intresserad av dig Han skrev att han även visste att du var upptagen eller på g med en annan Jag skrev att "ja hon är fin, vi delar intresset av att tycka hon är fin" ungefär. Vad för dig förbannad i detta?
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:13:43 följande:
    " Ja, jag satt och flörtade på nätet vet du och fick fnatt och skickade sms till dig. " Nej, får väl slå tillbaka kanalen till verkligheten....suck. Iq-befriade människa. ringde honom och sa att han ska köpa ciggaretter nu när han ändå är på väg hit. Nåt vettig kan han ju göra. Dont ask..............Jag slog honom så hårt i ansiktet när han berättade och var asförbannad på honom. * Viskar så inte sedek hör. ................Kristendomen *
    Jag höööööööör!!!

"Herre förlåt dem för de vet inte vad de gör"
Svar på tråden Tråddödare forts....