• Sedek

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-13 23:06:09 följande:
    Men.. vad hette Scratchys kompis som du pratade om då?
    Confligiere

Har jag ju redan sagt iofs... Men jag räknas ju inte som "alla" så då räknas väl inte mina svar heller.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 23:01:47 följande:
    När jag skriver till dig Sedek, tänker jag ofta på det där fyllot på krogen som ville sätta sig och blev sur, men som tog hundra år på sig att röra på sig Det som var oslagbart just i den stunden var din min
    En grej som for genom huvudet på mig var om jag skulle ställa mig upp och fösa ut honom. Men det hade fort kunnat blivit otrevligt och det ville jag undvika, det var nog min inre konversation som syntes i ögongen på mig... Och som sagt, nej jag har inget poker fejs
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 23:08:03 följande:
    Fast det beror på. Mig rör det inte ryggen att du kallar mig fjant, så... Ajaj...Du måste nog ta en liten minisemester och komma hit till Linköping. Ja, jag vet att du har varit här nyligen, men du kan ju alltid komma hit snart igen så kan du bjuda oss på ett endags-Spa
    Oss?

Ska Roses med? (tänkte jag utan att blinka)

{#lang_emotions_innocent}

Ha lite överseende med mig, det är ju lördag och min första kväll med "hög moral"
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 23:10:24 följande:
    Du ville låtsas som att han inte var där, men du kunde inte prata om någonting ändå för han distraherade dig för mycket. Du försökte le och det kom ett par "jaha" osv...men sen stod ju han fortfarande där och distraherade. Din min = totalt oslagbar. Jag = skrattade så tårarna rann.
    Den bjuder jag på! Du hade ju svårt att hålla dig för skratt du!

Läs inlägget ovan.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 23:14:44 följande:
    Nej, du är ju bara en person. Det blir svårt att räkna dig i pluralform om man inte styckar dig t.ex.
    Fast jag gillar att se på mig själv som allestädes närvarande.

Kanske därför jag fick migrän, hmmmmm.

Nä nu ska jag sova, godnatt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 23:17:02 följande:
    Ja, jag märkte hur du tänkte och höll på. Men mig hade det kvittat om du hade föst ut honom. Skulle nog bli lite impad där Det roligaste var nog ditt leende, som om du ville hålla upp en munter fasad, men man såg den där distraheringen (heter det så?) som lyste igenom
    Jo något distraherad kan man lugnt säga att jag blev... Du satt ju och höll tillbaka en massa skratt, sånt smittar av sig och jag kan inte gärna hålla tillbaka i en sådan situation!

Nu loggar jag ut, ha en trevlig lördagskväll och hälsa alla med störd dygnsrytm som antagligen loggar på snart
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-14 04:50:38 följande:
    Inte sova än... här kommer humor: 123an.tjosan.se/shithappens_relig.html Förresten rekommenderar jag att man lyssnar på discolåten September från 70-talet. Den livar verkligen upp i denna mörka och kalla tid.
    Fått igång Spotify ?

Länken:
    hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  • Sedek
    Scratchy skrev 2010-02-14 07:24:46 följande:
    Nåväl, godnatt på er!!!
    Du är inte klok...
  • Sedek

Läst lite bakåt i tråden... Funderade ett tag på att citera allt och kommentera, men det skulle ta hela förmiddagen. Så jag summerar lite här: Ni är inte kloka!

För att inte röra till det för Vellan nått mer:

Har jag börjat läsa boken - Nonviolent communication

• Sedek

Hej tjejer

Har läst några sidor bakåt i tråden... Ska inte bli långrandig ville bara heja lite, hoppas ni haft en bra helg.

Svar på tråden Tråddödare forts....