Roses skrev 2010-02-09 21:26:04 följande:
När jag kom den dan var så otrolig "kär" att jag knappt kunde äta. :)Hur som helst så ringde han mig på kvällen ( klasstelefonlista ). Pappa svarade och han fick panik och la på. Dan efter när jag kom till skolan så gav han mig en lapp när jag på väg in i klassen där det stod att jag skulle vänta i parkeringen vilket jag självklart gjorde. ;)Vi åkte och åt och fikade i en liten håla i en annan stad för att ingen skulle känna igen oss. Så där håll vi på i två veckor innan han kysste mig en dag när han körde mig hem från skolan. Jag har aldrig känt så stark för en kille innan jag träffade min man. Han ( läraren ) var otrolig passionerad och så jäkla charmig.Första gången jag var hemma hos honom var jag så ifrån mig efteråt att jag tog fel buss på väg hem och hamnade i Höganäs. Skulle till ett helt annan håla med otrolig mindre bokstäver men jag såg inte ens att det stod Höganäs på bussen. Vi var tillsammans i 1år. Sen kom min förnuft ifatt mig när jag insåg att det inte skulle bli nåt allvarligt mellan oss. :(
haha, kan tänka mig att han blev skakis när din pappa svarade!
varför kunde det inte bli allvar?