Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-12 21:31:47 följande:
    Hej tjejer :) Jo, jag mår väl bättre än igår kan jag säga. Har skrivit lite om vad som har hänt sen igår kväll i inlägget ovan. * Ska ta ett bloss *
    åh, vad du är stark!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:55:26 följande:
    Nä, ta med sonen.. jag behöver lite egentid.
    jag tar nog hellre en öl med dig!
    hemma tidigt eftersom de andra skulle på konsert men lätt snurrig av 3 pints...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-12 22:10:49 följande:
    Kära vänner.... dags för mig att gå till sängs. Love you all........
    gonatt, gonatt!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-12 22:12:12 följande:
    Tack. Om du visste vad svårt det var och berätta för maken, jag kände mig som en liten skadad fågelunge igår kväll när jag satt framför honom och berättade.
    ja, men du gjorde det. det visar på styrka.
    glad att det gick så bra!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-13 09:31:08 följande:
    Kolla mitt galleri, har lagt upp bilder från 80-talsfesten jag var på i höstas
    roliga bilder!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-13 10:05:23 följande:
    Ser ingen anledning till att fira, har heller ingen "fira-känsla" pga allt som är runt omkring... Vet ju inte ens om jag har något golv i köket då...el vatten i huset,  snubben kunde ju inte utesluta att det är läcka på ett rör under golvet..."yey"
    Isse, jag tror du kommer få ett toppenår -det MÅSTE du ju nästan efter allt det här!
    när får du besked om hur illa det är med rören?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-13 11:09:42 följande:
    Hej! Jag vet inte riktigt, byggkillen gjorde ritningar o fotograferade köket, skrev ner fuktvärderna som apparaten larmade om ang golvet (alldeles för höga) o ska sedan lämna dessa till förskringsbolaget som i sin tur ska godkänna att byggföretaget börjar med detta. Till att börja med så kommer dom riva upp golvet från väggen bakom diskbänken o 1,5 meter ut, sedan så beror det på vad dom hittar där.. Förhoppningsvis så är denna fukt från vattnet som kom från det trasiga röret, men det kan även vara så att det är ett annat rör som läcker... Får dom svaren när golvet är borta... Hade varit lite skönare om det varit varmare ute när detta sker men samtidigt så kan man ju inte vänta så länge då det kan bli mycket värre... Tur i alla fall att försäkringen täcker det mesta då bara rörmokaren gick på 2.500:-

usch!
    hur klarar du dig utan kök då?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-13 09:00:47 följande:
    Jag överlever. Tack. Det känns skönt att ha berättat en del till maken men samtidigt känns det kosntig att ha delat en sån sak med honom nu efter alla dessa år..... Det som mest oroar mig är mamma just nu. Inatt fick jag ge henne morfin 4 gånger så ont som hon hade...
    jag tycker du är modig som tagit ett så stort steg, och du verkar ha en bra man som reagerar på rätt sätt.
    hoppas din mamma snart blir bättre!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-13 11:15:34 följande:
    Ja det återstår att se... Spisen kommer dom nog inte flytta på i alla fall för den står på samma cementplatta som vedspisen, diska får jag väl göra i duschen... Känns ju lite träligt, men samtidigt så klarade vi ju 8 dygn utan något vatten alls i huset så då ska vi väl klara det här. Även om det är oerhört jobbigt både psykiskt och fysiskt när allt bara raserar runt omkring, vågar ju inte slappna av utan bara väntar på nästa grej
    nej, jag förstår det.
Svar på tråden Tråddödare forts....