-
Ja, erövra är härligtFiamedbarn skrev 2010-03-14 23:14:18 följande:Ja det känns härligt att få död på alla emellanåt. Förlåt, jag har ju läst vad ni har skrivit.
Annars är jag såld på klassiska plattformsspel som Super Mario, Rayman, Ratchett & Clank, Crash Bandicoot m.fl.
-
Hehe, men det finns inte så mycket han kunde ha med sig ändåSedek skrev 2010-03-14 23:10:15 följande:Hehe! Det var tider det qwerty blev sur för han fattade aldrig vad det handlade om...!
-
Nej, jag lyckades missa den, det varnån av de där gångerna när ni skrev femtielva sidor medans jag var ute irlVelour skrev 2010-03-14 23:18:13 följande:Och så var han minst skiftarbetare Nu vet jag inte om du följde den dialogen som handlade om minst skiftarbetare...
-
Hehe, men då kanske personen ifråga skulle bli snällare mot dig?Velour skrev 2010-03-15 19:54:47 följande:Hahah, vet du vad? Helt ärligt skulle den personen njuta. H*n har både behov av mat och sömn. Så jag skulle väl snarare göra personen en tjänst
-
Idag har jag fått hem mitt senaste fynd! Ett par splitternya glasögon för 0 kr + 49 kr fraktkostnad! Lensway hade en kampanj i förra veckan där de första 500 som loggade in fick gratis glasögon i sin styrka
Så jag valde ett par dyra Polaroid-bågar när jag ändå hade chansen, och de kom hem idag och de är såå snygga
Tyvärr ser jag själv ut som ett vrak eftersom jag knappt sovit pga lillens hosta, så jag tänkter inte bidra med bildbevis idag iallafall
Nu är det sista avsnittet av Familjen Annorlunda! Kommer senare!
-
www.lensway.se/frameinfo&framesGlasses=DamMidka skrev 2010-03-15 20:05:45 följande:Kul!!! Du kan ju fota bara glasögonen.... Den serien är lite speciell...
Dessa var det ju jag beställde
-
Midka skrev 2010-03-15 20:14:56 följande:Snyyyggt!Jo, jag tycker ju detPolly S skrev 2010-03-15 20:14:23 följande:vilket kap!
-
Usch, sitter i kö till sjukvårdsrådgivningen om sonens hosta, han bara flåsar och hjärtat bankar och han kan inte sova, han har fått feber och verkade ha ont runt magen/lungorna
Så hemskt när man inte kan göra något själv. Har suttit i kö i 30 minuter nu...
-
Nej, tyvärr ingen återuppringningSedek skrev 2010-03-15 23:16:21 följande:Ajdå, har de inte en såndär uppringningstjänst? Vi bara ringer och anger telefonnummer så säger de att de ringer ett visst klockslag. Stackarn, nån slags krupp kanske?
Kanske krupp, jag vet inte...
-
Jaså, varför ringer du?Fiamedbarn skrev 2010-03-15 23:17:03 följande:Jha, jag har också sutttit i kö i 30 min!