Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Mandi: Jättesöt son du har!
    Fiona: Ha en underbar kväll!
    Velour: Jag är glad för din skull gumman!

Lilleman är äntligen friskare, jag är däremot helt slut. Sitter i valet och kvalet om jag ska köra lite tvätt eftersom jag har tvättid ikväll men det lutar mer åt att jag lägger mig och kollapsar i soffan och sedan flyttar vidare till sängen.
    Kram på er!!!

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-19 16:13:07 följande:
    Heeeej J.!Hur är det med dig då? Och hur mår Loppan?
    Loppan mår mycket bättre, jag är sönderstressad dock, har missat en massa på jobbet som måste vara klart i mitten av nästa vecka. Allt känns som misär! Hinner inte prata mer just nu.
  • Jagbyttenick

Hej, jag lever Har en kompis på besök sedan igår och ska iväg i eftermiddag, så vi får höras sen, hoppas ni mår bra!

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-03-21 20:42:11 följande:
    Vaddå bråka??? Vi bråkar inte, vi kommer bara överens om att jag får sista inlägget....
    Eller att jag får det?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-21 20:56:13 följande:
    konstigt att vi alla har problem med just den här tråden! dödsryckninga?
    Ja, den spritter ju fortfarande av liv!
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-03-22 07:19:55 följande:
    Företaget står inför en stor om och utbyggnad pga nedstängningen i Kristianstad (stavning???) ... så i år får ingen lägga in någon semester efter 1a november...-Vilket då betyder att INGEN får ha semester på höstlovet SJÄLVKLART eftersom jag lovat sonen att vi ska vara hemma detta höstlov... Men det sket sig innan vi ens kom i närheten...Ingen ledighet för någon kring jul o nyår heller...-Många på jobbet reser i väg i november/dec/januari till sina hemländer o brukar lägga all sin semester då, men inte i år...nu är alla TVUGNA att ta ut minst 4 veckor innan 1a november...
    Förstår dig, men samtidigt känner jag ju för alla i min födelsestad Kristianstad som inte har några jobb längre, det är inte det första stora företaget som lägger ner där... Jättetråkigt att ledningen behandlar de anställda som de gör!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....