Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-14 22:19:17 följande:
    Jag skulle citera och lägga en tummeupp men det vill inte FL... har du problem du med?
    fast Velour kunde jag inte citera.
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-02-14 22:19:35 följande:
    Fina Fiona
    ja, eller hur!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-14 22:19:45 följande:
    Hej tjejer Har läst några sidor bakåt i tråden... Ska inte bli långrandig ville bara heja lite, hoppas ni haft en bra helg.
    hej Sedek! hoppas du också haft en fin helg!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-14 22:21:33 följande:
    Japp! Vita. De har blivit sköna fotpallar nu..... Vi har spanat in Ektorpsoffan. Ska vara få ihop pengar och komma överens om färg....
    fotpallar är inte det sämsta!
    jag gissar att ni inte ska ha vit..? (verkar smått omöjligt om man faktiskt lever i hemmet! )
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-14 22:25:35 följande:
    Min bästa helg i mitten av februari 2010 Du då? Skola med klagande elever och passiva rektorer på g i morgon? Läste lite om ditt dilema tidigare.
    har också haft en toppenhelg!

jodå, men nu är det nya friska tag! (glaset är halvfullt!)
  • Polly S
    {#lang_emotions_djavulsk}
    Sedek skrev 2010-02-14 22:26:10 följande:
    Jag gissar på åsiktsregistrering också!
    Midka skrev 2010-02-14 22:25:00 följande:
    Fiona: Undrar om FL ägnar sig åt segregering... eller allmän selektering...
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-14 22:31:15 följande:
    Och förresten tycker jag egentligen att det är lite för tråkigt att vara så praktisk... Jag gillar en klarblå färg de har. Den är stark som fn men vad snyggt det skulle bli här hemma.... Då kommer lilla prettogubben in från högra axeln och påpekar att: Tänk vad trött du kommer bli på den.... oj, oj inte bra.... Jag: Men va faan! Jag kan köpa ny klädsel om jag tröttnar.... Gubben: Ha! Det gör du aldrig... den kommer bara att sticka dig i ögonen.... Jag: Men! Gråmelerad är så himla trååååkigt och präktigt! Jag vill vara lite wild and crayzy.... Gubben: Det kommer du få ångra! Sanna mina ord... Osv osv.....
    haha, jag kan känna igen det där!
  • Polly S
    Sedek skrev 2010-02-14 22:32:10 följande:
    Nice, good for you! *ler från öra till öra* Visst är det? Hur kunde det någonsin vara något annat liksom?!
    nej, jag intalar mig det nu!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-14 22:33:39 följande:
    Min vecka blir toppen. Jag jobbar tre dagar och sen är jag ledig över helgen!
    nice! hur kommer det sig?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-14 22:37:50 följande:
    Fiona: jag och lilleman ska åka till Sthlm och hälsa på min mamma och pappa... Mys, mys, mys!!!!!!!!
    låter jättetrevligt! vad ska ni göra för skoj?
Svar på tråden Tråddödare forts....