Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-14 20:21:31 följande:
    Töntar..
    who, me?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-02-14 20:24:28 följande:
    Hm..provar igen då... kl 09:06 startades första tråden i dag från  en som gnälde över att inte blivit uppvaktad på alla hjärtans dag....  ok...dagen har knappt börjat men människan börjar redan gnälla... HON hade minsan givit honom BÅDE frukost på sängen o en avsugning (!) "Så deså" Gah...en del fruntimmer
    att öht kräva saker i gengäld förtar ju gåvan... {#lang_emotions_undecided}
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-14 20:27:18 följande:
    Eller som S-mannen så vist har sagt.... Då är det ingen gåva från början!
    nej, precis.
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:27:16 följande:
    Ni.. är töntar.
    du var väl 12-13 när den kom. så jag tror du blir lite nostalgisk du med!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:28:52 följande:
    Och hade han gått upp för tidigt och gett henne frukost på sängen så hade det vart fel för det skulle ju hon göra..
    "min pojkvän stal min idé, han är så oromantisk!!!!!!!!!!!!"
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-14 20:33:27 följande:
    " Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka. Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not! " ........................................ Åhhhhh, nej nej det skulle jag aldrig tro. Nog att jag är Ego men varför skulle dom va avundsjuka på mig? Äh, vi struntar i det. Jag nöjer mig med mina kill-kompisar så får vi se hur det blir sen.
    what?
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-14 20:33:59 följande:
    Säger som Scratchy.. blablablablabla..
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-14 20:39:39 följande:
    " Alltså att ni, när ni diskuterar varför tjejer inte kan vara vän med dig, inte ska snöa in er på att tjejer kanske är avundsjuka/svartsjuka på dig - OM ni nu kommer in på det. Förstår du vad jag menar? Många gånger brukar diskussionen ta slut där, när nån hävdar att andras ovilja beror på avundsjuka/svartsjuka. Så du kan inte föra en vanlig diskussion med dina killkompisar om detta? Ja, det var ju himla kul! Not! " .................................................. ....... Ovanstående stycke är från Velour: Åhhhhh, nej nej det skulle jag aldrig tro. Nog att jag är Ego men varför skulle dom va avundsjuka på mig? Äh, vi struntar i det. Jag nöjer mig med mina kill-kompisar så får vi se hur det blir sen.
    jag har missat hela den biten -har du svårt med tjejkompisar och lättare att umgås med killar?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-14 20:56:34 följande:
    Fiona kortfattat: Min tjejkompisar har svårt att förstå tjej-killkompis relation. Är en kille kompis med en tjej så har han bara en tanke att slutligen "sätta på henne" ( Deras ordval ).
    hmm, trångsynt.
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-14 21:30:37 följande:
    Berättar lite kort här: När jag var gravid med min "lärare" så skrev jag ju att han hade en Ex. som hatade mig som pesten. Hon gjorde klart och tydligt att jag var smutsig, att jag inte var värd en som " han ". Att jag skulle hålla mig till mina landsmän. När hon fick reda på att jag var gravid med honom så fick hon fnatt. Vi flyttade till Stockholm för att slippa henne........................Jag var gravid i femte-månaden när jag träffade på henne igen här i Stockholm.................Hon hotade med att hon skulle göra livet surt för mig. att hon aldrig skulle låta mig ha ett liv med honom. En dag kom hon hem till oss och skrek och gapade en massa otrevligheter.........Jag och min temperament fick nog så jag började gapa och skrika jag oclkså sen blev det bara kaos och hon började slå och knuffa mig. Sen fick hon kortslutning och började slå och slå, slå...............
    men vännen! blir ju helt mållös!
    *kramar om*
Svar på tråden Tråddödare forts....