Isnogood skrev 2010-03-14 08:55:09 följande:
Njae, stallkatterna bor ju i stallet, de har mat, vatten o sovplatser i uppvärmd sadelkammare med möjlighet att kunna gå ut dels i stallet o dels genom öppning i väggen så de kan gå raka vägen ut (om stalldörren är stängd) Plus sovplats m tjocka filtar i en låda ute på verandan vid ytterdörren uppe vid huset, där serveras de även matrester. De kan inte vara inne då de inte är vana med det o inte rumsrena...annars så skulle jag gladerligen låta dem komma in, men som sagt så har de värme i sadelkammaren så det går absolut ingen nöd på dem. -o som det är nu...veden tar slut i morgon el på tisdag så då är sadelkammaren varmare än här inne...nu med då jag inte eldar så mycket när inte barnen är hemma för att spara på veden... Självklart är jag fäst vid katterna, de hör ju till vår familj Alla mina djur är betydelsefulla och betyder mycket för mig (och barnen, extra mycket här då det är deras katter...) EH, jag brukar bara dricka te på mornarna, läkarna brukar morra lite åt mig för det då jag egentligen, pga lååååågt blodtryck, borde äta direkt när jag går upp...men då kan jag inte, måste vara igång ett tag innan. Å, ibland så går klockan extra fort o det hinner bli em/ kväll innan
Vad konstigt, jag såg inte detta inlägget
Då har de det bra ute ändå ser jag. Hoppas de dyker upp!
Inte äta förens på eftermiddagen... Du är inte klok! Fast går det inte så går det inte, men du kan ju äta en bit för att alla andra vill

Så kommer du må bättre och orka hacka mer snö