• Sedek

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-15 19:39:46 följande:
    Arrrrrrhhhg! Ni skrattar och jag vaknar alldeldes svettig av rädsla att tappa bebis Velan!!! Dock var det himla roligt innan hissen.... Lite stressigt men kul! *S*
    Hissen var det bästa! Jag är avis för att du ens drömt om att befinna dig i en Willy Wonka hiss, gissa om jag skulle vilja drömma det

Nån som vet nått om Lucid Dreaming och kan lära mig?
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 21:14:53 följande:
    Dricker mitt Yogite med pepparkakskryddor och njuter - det är så kryddstarkt! Har ju även svartpeppar i sig Är helt slut idag. Kom iväg till lekparken en snuttis och jag är inte så van med utflykter Sen har vi visat vår lägenhet som vi ska hyra ut och det tar på krafterna att försöka visa sig presentabel...
    Ska ni hyra ut den med er boendes kvar Så ni måste se representabla ut så folk vill bo med er? Om det nu är så så..., ja då måste man le och se trevlig ut
  • Sedek

Har luktat på stan, sett en film som var asbra och hällt i mig en flaska vin (liten modell) och försökt röka.

Vad gör ni?

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 20:31:19 följande:
    Heheh, vad elakt. Vad sägs om en massa sexleksaker? Fast risken är ju att även det går hem...
    Är det det enda du tänker på, sex?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-15 20:50:34 följande:
    Nej, nu ska jag ta mitt lilla ryggskott och se om jag får sova något inatt. Kanske kommer ni på besök i mina drömmar igen, vem vet.... Kram på er! Vi ses imorgon!!
    Det är jag som är Willy Wonka
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:03:48 följande:
    Ja, är det konstigt?
    Det hoppas jag inte, det var mest en fråga{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 22:07:30 följande:
    Hehe, jo nästan för alla tillbehör ingår. Vi kommer att behöva köpa dubletter av nästan allt...lätt flyttlass men tungt för plånboken. Vi får se. Varför luktade du bara på stan?
    Jag frågade bönade och bad men ingen ville bli luktad på av mig, så det blev bara stan...

Så ni ska bara hyra ut en period?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:11:14 följande:
    Såklart det inte är konstigt. Speciellt inte när tjejer tänker på det ofta
    Det som är ovanligt är att tjejer säger att de tänker på sex. Killar säger det nog oftare... Så, tummen upp för tjejer som både tänker och säger att de tänker på sex!

Vad tänker du då?{#lang_emotions_tongue_out}
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 22:11:40 följande:
    Sedek, japp. Men du, dom kanske inte luktade så gott idag ändå! Det var kanske en in-between-showers-dag. Som för mig. Vilket var synd på de presumtiva hyresgästerna.
    Jo några gjorde det, jag är en sån där som gillar att lukta... Tycker det är taskigt att gå runt och lukta gott utan att låta mig lukta lite extra. (Ja, världen kretsar kring mig)
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:17:08 följande:
    Ja, what the heck liksom. Vad spelar det för roll om hundra år att jag satt kvart över tio den här kvällen och tänkte på lite sex? MEN det tar nog emot lite att berätta detaljerna
    Det spelar ingen roll vad du tänker på, när, var, vad osv. Det viktiga är att säga VAD och ATT du tänker på sex... så, fram med detaljerna nu!
Svar på tråden Tråddödare forts....