• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-14 09:29:59 följande:
    Vill ju inte höja ditt ego mer än vad jag redan gjort under våra trådsamtal
    Du får väl höja eller inte höja vad du vill, du finns då alltid i mina tankar{#lang_emotions_smile}
  • Sedek

Nu ska jag gå ut lite med lillflickan i solen.

Kanske ses här ikväll?

Ha en strålande fin söndag

• Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 09:37:38 följande:
                Samma här vännen
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 09:42:00 följande:
    Teet är ett indisk te bestående av enbart kryddor, heter Yogi te o innehåller: Kanel, ingefära, kryddnejlikor, kardemumma o svartpeppar. Så, det är som att dricka pepparkakor Mitt absoluuuuta favoritte, ett för mig MÅSTE att ha hemma. Inget koffein i kryddorna va..?  Tror jag inte... Det kan drickas med mjölk el sötas med honung men jag brukar dricka det utan tillbehör, tycker att det är godast som det är
    Snyggt nummer och tack än en gång
  • Sedek

I love våren!

En ärlig fråga, hur kommer det sig att många får vårdepressioner? Vad kommer det av?

• Sedek
    Isnogood: Köpte Yogi te på Indiska idag Men jag gjorde nog fel, tog en teskopa, en sån där som klämmer ihop teet till en boll och la i koppen i 5 minuter. Sen läste jag på påsen och där står det att man ska hälla i en matsked på 1 liter vatten... Så jag öppnade teklämman och hällde innehållet i vattnet, där det redan dragit 5 minuter. Så nu har jag just avslutat en kopp rätt starkt pepparkakste gjord för ca 2 liter vatten i endast 2 dl vatten... Men jag gillar smaken!

Midka: Läste om din teori om vårdepression, det makes sense tycker jag.

Fiona: Glaset är halvfullt, visst?!

Velour:
    Spännande läsning i gammeltråden?!!

Fiambarn
    : Hej!

Och hej till alla andra som dykt upp utan att jag sett
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-14 21:33:41 följande:
    Heeeej!! Ja, det är rolig läsning i gammeltråden. Syynd att jag inte var med då Men jag har inte hunnit så långt i tråden, alltså har du ännu inte börjat skriva så att säga.
    Jag smygläste lite igår när tråden om på tal, tror jag dyker upp nånstans runt 1500 gränsen!

Jag öppnar med att föreslå en ordlek, nån som minns
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:36:28 följande:
    OUPS...annars så är det ett väldigt drygt te som brukar räcka länge men visst är det GOTT
    Supergott! Ska tillaga enligt etiketten nästa gång bara... Blir lite sträv i munnen, som att jag försökt svälja 1 matsked kanel...
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-14 21:44:17 följande:
    Sedek, hej! Jag är nog lite PMS:ig idag också, men du har lite tur för jag tänkte spela lite dataspel nu
    Lycka till då!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:37:02 följande:
    Du har börjat kalla mig Isnogood igen...
    {#lang_emotions_undecided} Det var bara för att du inte förklarade för mig hur teet skulle kokas, så jag gjorde fel och gjorde åt typ 10 ggr mer än nödvändigt på ett te som faktiskt kostade 35 kr!!!{#lang_emotions_dreamer}

fröken Isverynice
Svar på tråden Tråddödare forts....