• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-15 18:49:56 följande:
    The invention of lying...nåt lärorikt för mig kanske.. Berätta om din dejt!!! *nyfiken i en dumstrut*
    Velour skrev 2010-03-15 18:57:47 följande:
    Ingen sån dejt? Tråkigt då.. Nu har du förstört spänningen.. Eftersom jag inte gillar vin ALLS tycker jag såklart att du ska börja röka
    *tänder en cigg och börjar röka*

Ja, nej, det var en specialare du vet. En hon och en han som känner varandra sedan innan och ville prata om livets alla förunderligheter{#lang_emotions_dreamer}

Ja filmen är kanske nått för mig som ljuger så mycket. Det är en komedi där inget vet hur eller att man faktiskt kan fara med osanning. Och en dag får en författare för sig att börja ljuga och så börjar det hända saker
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 19:06:04 följande:
    Oj, en treka...trinangeldrama Hahha, ja du som ljuger så mycket borde inte se såna filmer. Fast den filmen vore nåt för mig så jag kan lära mig konsten att ljuga bra Ja, rök på du. Fast ännu bättre vore det med vattenpipa med jordgubbssmak!
    Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej Inga trekanter här inte, i alla fall inte med en extra kille kan jag lova dig!!! Nonono!!! Hannen i texten är jag, honan är "dejten" ingen annan är inblandad i detta. Förutom alla på FL som läser detta då

Jag är grymt dålig på att ljuga för andra, det går inte. Men jag kan ljuga för mig själv, intala mig saker och till slut tror jag på skiten.

Vattenpipa leder mina tankar utan omvägar till nått heeeelt annat som dessutom av någon konstig anledning är olagligt, och grönt.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 19:13:17 följande:
    Inga trekanter? Synd då! NEXT! Hhaha, skääämtar! Jag vet vad du tänker på när jag skriver vattenpipa. I förra tråden trodde du att jag var knarkare eller nåt. Du tänkte på bong Men vattenpipa är så laglig den kan bli Dock onyttigare än cigaretter.
    Inga trekanter med andra killar inblandade skrev jag. Jag vill vara ensam lejonhanne i flocken, ungefär som här...hahahaha

Fast jag vill inte ha nått jordgubbssmakande i min vattenpipa eller bong (som för övrigt är samma sak fast den ena är tillverkad med en massa pynt och den andra är en colaflaska med ett rör instucket i) det ska vara nått annat i...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 19:25:58 följande:
    Men bong använder man väl till att röka olagligheter? Annars hade det väl hetat vattenpipa Inte lätt för en som inte kommer från Långtbortistan att veta skillnaden Så du vill ha en flerpersorgie med bara dig som ensam kille? Inte illa
    Tycker vi lämnar mig nu... Det blir ju bara tokigt.

Hur går det för dig? Känns det bättre?
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-15 19:27:26 följande:
    hej tråden! otroligt trött då grannhunden under oss har skällt sen kl.5 imorse... *morrar* annars OK. ni då?
    Heeej Fiona!

Vad irriterande med grannhunden... Släng in en kotlett genom brevinkastet nästa gång så blir den kanske tyst ett tag. Man kan peta in sömntabletter i kotletten också så blir den tyst längre.
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-15 19:27:22 följande:
    Velan! Jag har drömt om dig. Vi skulle ha träff hos mig, S-mannen kom och jag skulle hämta honom. Jag hade lätt panik eftersom jag missat att det var just denna kväll så alla saker kom liksom slag i slag... Eftersom jag missat allt ställde du upp och hjälpte mig. Du och jag skulle iväg och hämta S-mannen, han kommer med typ 5 polare och allt var jätte rörigt. Till sist skulle du och jag ta en hiss upp för att hämta mat. Det visar sig vara en Willy Wonka hiss av glas. Jag står på botten som är en liten rund skiva glas och du är precis ovanför mig på en lika liten glasskiva. Du blir liten som en ettåring, sträcker armarna mot mig och slänger dig över kanten ner mot mig. Jag hinner inte få ett bra grepp om dina armar så jag famlar efter din arm och tänker "Det kommer gå bra. Jag kommer få tag i henne!" Vaknar av att jag drar andan så där häftigt som man bara gör när det är riktigt, riktigt otäckt! Phu! *torkar inbillad svett från pannan* Bara en dröm...
    Hahahahaha Shit vad roligt!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 19:37:59 följande:
    Men nu blev det bara mer intressant, bara för att du inte vill spinna vidare *gnuggar händerna* moahahahhaha.. Hur det känns för mig? Jag är irriterad!!
    På mig

Förlåt

Nu ska jag lämna er en stund, måste ut och lukta lite på stan jag är i. CU later
Svar på tråden Tråddödare forts....