• Sedek

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-14 21:46:15 följande:
    Yogite är inget märke utan en viss sorts te, innehållande dessa kryddor Finns mängder av olika yogiteer från olika fabrikat och med olika smaker beroende på viken krydda som det är mest av, våra är från olika fabrikat= inte samma te, även om det kan vara samma kryddor   Alla yogiteer är gjorda efter det originalrecept som finns men av olika fabrikörer. Om du provar flera olika fabrikat så kommer du märka skillnad, jag för min del är mest förtjust i den som jag köper på Indiska
    Den indiska är gjord i Sverige, står på etiketten!
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-14 21:40:47 följande:
    Har även lite svårt för väldigt fromma människor som visar sig ha viss dubbelmoral...
    Nämen förlåt då! Jag kan ju gå nån annan stans...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-14 21:48:06 följande:
    Åfan, såpass sent? Vad för ordlek? Föreslå den här med! Jag vill också leka! Eller vänta, menar du den där leken där man får ta med sig saker till en ö?
    Ja...

Men jag kan en annan
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:49:15 följande:
     skölj
    ... gurgla och spotta och vips så har man borstat tänderna

Fröken Isverynice...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 21:51:06 följande:
    Jaa Tyckte du inte att jag var tillräckligt tydlig..? Så NU kunde du minsann läsa på ettiketten....
    Grattis till numret!

Ja jag har studerat den nu, så det blir rätt nästa gång.
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-14 21:52:50 följande:
    varför är du så hård mot dig själv? du framstår som smart, slagkraftig och vänlig -vad mer räknas in i vishet?
    "Visheten är granne med klokheten" som det står skrivet

Och inte bor hon granne med mig så...
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-14 21:53:35 följande:
    nej, du hade ingen moral alls ju, definitivt inte dubbel!
    Aoch!!!

Men jag ska ju jobba på det, lagom till sommarn har jag nog skaffat lite moral ska du se...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-14 21:57:18 följande:
    Jag har inte uppfattat honom som särskilt from heller....
    {#lang_emotions_innocent}

Vet inte hur jag ska tolka det, men som vanligt när jag är osäker så tolkar jag det som en komplimang så tack då!
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-14 22:00:18 följande:
    GAH..!!!!! Fattar inte vad det är med mig..!?!?!?!?!??! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR kan jag missa gång på gång...? Tack Näe, ska krypa ner bland kuddar o täckena snart, ska bara bege mig ut o kolla om dotterns katt mot all förmodan har återvänt... Hon är lite nedstämd nu...inte kul o informera henne om att hennes katt är borta God natt på er, sov gott när ni väl somnar
    Godnatt godnatt, kram på dig fröken isverynice
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-14 22:00:44 följande:
    ...så då är du inte klok alltså..
    Velour skrev 2010-03-14 22:01:34 följande:
    ...inte vis heller för den delen..
    Du är den vise, det har vi ju konstaterat för länge sedan. Med andra ord måste din granne vara grymt klok också.
Svar på tråden Tråddödare forts....