• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-14 22:50:32 följande:
    Det enda jag tänker på är "if" det blir som förut "then" blir jag glad. När jag verkligen tycker om någon så kämpar jag för den personen, särskilt när jag känner att jag har orsakat mycket av det som förstörde mellan oss. Så jag kan bara inte acceptera läget. Inte än. Det känns för tidigt för det
    Gör det som känns bäst för dig, och man ska aldrig ge upp innan det är för sent!!
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 23:08:39 följande:
    Japp, jag skulle ju ta med mitt jetplan till den där öde ön
    Hehe! Det var tider det

qwerty blev sur för han fattade aldrig vad det handlade om...!
  • Sedek

Nu ska jag lägga mig, ska ut och köra långt i morgon.

Ha en förträfflig veckostart flickor så hörs vi säkert i veckan!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

• Sedek

Frågetecken, jag...? neeeeej det har aldrig hänt förut...{#lang_emotions_dreamer}

Godnatt på er!

• Sedek

Dejten avbokade så jag sitter här ensam på ett hotell på hemlig ort och har inget att göra tills klockan 10 i morgon bitti. Köpte en liten flaska vin för att dränka min ensamhet, det var väl smart!!

What´s up hos er?

• Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 17:53:21 följande:
    Oj Sedek, vilken osis! Hoppas du kan gå på bio eller lyxa till det lite själv!
    Bio ensam, inte för mig. Jag har laddat ner, eller jag menar jag har hyrt en film som heter The Invention of Lying som jag tänkte se tillsammans med min lilla vinflaska.

Och så funderar jag på att köpa ett paket cigaretter också, ska tydligen vara bra vid såna här tillfällen...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 17:54:00 följande:
    Åh, hade du en dejt? Nej, det är inte smart att dränka sin ensamhet i alkohol...Börja röka istället
    Dejt o dejt fröken blom, antagligen inte en sån dejt du tänker på

Men när man tror att man ska ha skoj och så blir det en aldeles vanlig astråkig kväll på hotell istället...

Vinaren står här oöppnad än så länge, tycker du jag ska köpa cigg istället Vad funkar bäst?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-03-15 18:33:03 följande:
    Därför att du kanske är ämnad för någon helt annan någon helt annan stans, o på grund av denna helt andra som är någon helt annan stans så avbokades det möte du hade med fel person på fel plats så att tidevarvets rytmer ej skall förstöras i ett virrvar av komplicerade mönster o knutar som sedan är till synes helt hopplösa att reda ut (eller något liknande typ...) Eller: En bra man reder sig själv
    Hahaha

Ja, jag ska tänka så för på nått sätt så känns det bättre! Tack

Jag reder mig alltid{#lang_emotions_dreamer} Eller hur menar du..?
Svar på tråden Tråddödare forts....