Smakar DÖD... Det närmaste jag kan jämföra med är när jag dissekerade råttor och en fadd lukt spred sig i min näsa som aldrig har lämnat hjärnan sen dess. *Hu*
Sedek, men jag bor i Skåne och har gjort rätt länge Hörs det inte?
Jo, du säger fadd
Fiamedbarn skrev 2010-03-15 22:23:53 följande:
Sedek, nu blir jag nyfiken! Vilka parfymer gillar du på tjejer?
Så länge det är parfym och sitter på en tjej så gillar jag det... Men det får inte lukta för mycket tant. Och med tant menar jag typ, gamla blommor blandat med stark viol och en skvätt rosdoft.
Gör du? Jag kommer inte ihåg om jag bar parfym eller om jag bara hade min bodyspray som heter Body America Vad hade du för parfym?
Nej jag minns inte exakt, gott var det i alla fall. Minns att jag lade märke till doften och att jag kunde referera till den på nått sätt. Det kanske var bodysprayen.
Jag hade nog.. hm... En Armanivariant, den är slut nu och jag minns inte vilken. Det finns flera.
Sedek, nej det är inte ett skånskt ord. Jag kommer från Stockholm och är van att höra/läsa/prata med det ordet mycket där! Här vet jag inte om jag hört det en gång ens! Och din geografiska gåta förstod jag inte alls.
Jag bor i ett hus i mellansverige, det är vitt och ligger några kilometer utanför en lagom stor stad