• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-03-15 22:36:44 följande:
    Heheh, ja NU kanske Jag vill också bo på Scandic
    Du får komma hit om du vill{#lang_emotions_innocent} Fast, du hinner nog inte innan det är dags för frukost. Men frukosten är inte så illa, du får äta med mig
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:37:34 följande:
    Varsågod. Vill ju inte ha dig på mitt samvete
    Nähe... ingen vill det tydligen idag.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:40:14 följande:
    Jag har fortfarande bodysprayen. Dock inte ända från den kvällen.
    Antog att du duschat sedan dess, men man kan aldrig veta...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:41:00 följande:
    Det just för frukosten som jag älskar Scandic Vilken stad är du i?
    Ah, det är ju hemligt. Fast, inte såå hemligt. Hm, jag gillar ju ordlekar så why not:

Ledtråd nr 1
    Man brukar förkorta staden på samma sätt som ett företag som är konkurrent med Tamro.

JhA kan nog detta...
  • Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 22:42:37 följande:
    Jag har Miracle! Gillar godisluktande parfymer. Usch, jag undrar om jag inte fått halsfluss. Och jag ska ha bebisträff hos mig imorgon. Vill inte!!!! Aboka alltså...
    Miracle, är det en av JLo:s parfymer?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:45:03 följande:
    Jag tror även jag har Miracle. Gillar också lite godisdofter. Annars gillar också ett par dofter av JLo. De är lite starkare, men doftar gott
    Är inte Miracle en JLo parfym?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:47:03 följande:
    Vill du ta reda på det?
    Jajajajajajaja!!!

När duschade du senast?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:52:45 följande:
    Vadå hemligt? Det är ju inte så att du lämnar ut din hemadress? Gillar också ordlekar, men just den här blev jag inte mycket klokare på, tyvärr. Eller är inte Tamros konkurrent Kronans Droghandel?
    Nej jag är på väg att lämna ut vilket Scandic jag bor på...

Ok, du är nånting på spåren!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:54:43 följande:
    Det säger jag inte. Du får sniffa dig fram till svaret
    Du luktar helt klart nyduschad, och du har torkat dig med en handuk som är tvättad m sköljmedel som har en blomsterängsdoft. Du har även använt någon slags kroppslotion som du smörjt in benen med, typ nivea den blå flaskan. Mm, det luktar väldigt gott!

Fast jag är lite osäker på vad du har för kläder på dig, kan du berätta?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 22:56:41 följande:
    Sedek (kan inte citera plötsligt), Ja du är på väg att lämna ut vilket Scandic du är på och det har du gjort förut, när du en gång för Scratchy skrev att du var ett hotell i Pennybridge (Örebro). Så varför så hemlig med detta hotell all of a sudden? Jag gissar på Kronoberg.
    Det finns väl för i hela världen inget Scandic i Kronoberg? Som dessutom inte är en stad utan ett län{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....