Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-24 21:39:14 följande:
    TUTTSNACK..?!?    "Tar mina myggbett o smyger ut igen"
    Hehehehe {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Men eftersom ingen svarade på min fråga så hann jag sldrig skriva ner skämtet. Ert fel.

Nu måste jag snart logga ut och hålla maken sällskap.

Sedek- Skrämde jag iväg dig :p?

Velour- klicka på länken nedan. Nu tycker jag varken om henne eller hennes låtar/music men hoppas du förstår vad jag vill "visa" :).

">

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 21:44:33 följande:
    Ja, tyvärr använder jag giftpinnar några gånger om dagen. Ska ta och blossa lite nu känner jag..
    Åh, puss på dig igen.

VILL du gifta dig med mig? ;)

Är så trött på all tjafs om att jag ska sluta röka. Alla mina vänner är rökfria *suck*
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 21:44:52 följande:
    Om jag är på väg till dig nu?Är din gubbe hemma?Foto.. njae. Hade foto på min avatar förut, ska kanske byta tillbaka. Fast det säger inte så mycket mer än hur min baksida ser ut.
    Nej tack, här använder vi inga baksidor så det skulle nog inte va till nåt hjälp :p

Äh, vad ska du med min gubbe till? Trodde du var på väg till MIG? *surar* {#lang_emotions_undecided}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 21:51:08 följande:
    Jag svarade visst på din fråga, du missade det Fan, låten är över 6 min...kan inte du beskriva lite vad du menar? Fast titeln var ju intressant
    {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 21:53:21 följande:
    I know, i know...även om vi vet vad vi gör mot våra kroppar, så...Ja, vi gifter oss. Sen äter vi i Little Persia, köper bakelser från Husby och festar med en jädra massa tequila och cigg. Låter det bra?
    Börjar ju bli mer och mer kär i dig ;p

Nej ska sluta innan nån tipsar om en "regnbågeklubb" snart :P

Måste gå aziz.

Ha det gott.
  • I Blackrose I

Okej skriver så fort jag kan så om jag missar lite här och där får ni tåla.

gurkan/bananen och kuken satt och beklagade över sina liv.

Bananen: Det är sååå synd om mig. Människorna klär mig naken och sen äter upp mig.

Gurkan: Vaddårå? Dom skalar mig med kniv, hackar mig i bitar, saltar mig och sen äter upp mig.

Kuken: Det är SYND om.

MIg väcker dom mitt i natten, sätter på mig en påse, kör mig fram och bak tills jag spyr  {#lang_emotions_laughing}

• I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 21:56:06 följande:
    Äh! Ge dig!Ut me gubben så kommer jag...Nej jag är inte ivägskrämd, det vart lite spännande på tvn bara.
    U are welcome tomorrow mellan 9-16.

Jobbar nära hemmet så jag kan lätt ta mig hem ;)
  • I Blackrose I

Skriver till alla här så blir det lättare.

Velour gumman det var rubriken jag ville visa :) gonatt darling. Jag skrev skämtet lite längre upp.

Sedek- Hör av dig när du är på väg :p

Ni andra får ha en underbar kväll. 

Frusysslor kallar ;)

• I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 22:02:12 följande:
    Ingen aning. Tur, alltså ordet som innebär att man "har tur" heter ju flax... Att gå på tur heter det också.Tastatur, tastatuuuuur... Provat att säga det några gånger för mig själv och kommer inte på vad ändelsen står för.En sammansättning knapparÖversatt av Sedek.Om du nu vet det, har du provat? Vad har du provat?Det första du ska göra när du vaknar i morgon bitti är att tänka igenom allt bra du har i livet, tänk på 4-5 olika människor du har nära och som du vet älskar dig. Filosofera på det i några minuter innan du går upp. Och så går du upp och ler till dig själv i spegeln Fortsättning följer i morgon...
    Åh my gud.

Hörru, här varken pratar vi så mycket eller analyserar så mycket. Bara handling.

Get it? {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Tråddödare forts....