Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:53:14 följande:
    Jag kan inte se ditt bildgalleri fortfarande, är jag inte betrodd?  Jag har lagt till dig så du kan se alla mina bilder nu iallafall Vill ju se min sons tvilling
    Men va konstig.

Jag har ju tagit bort blockeringen så nu är det fritt fram för alla som är inloggad att se. Hmmm... 

Försök igen.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:55:51 följande:
    Coolt, vad är det för tatuering? (Jag har ju då en "tramp stamp" för min man )
    Jag gjorde en delfin som han älskar sen har jag tatuerat sönernas namn och gubbens namn runt om en fyrklöver på armen.

Ville ha en playboy-bunny vid svanskotan? ( heter det så? ) men gubben sa ( NEJ ) :(
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:58:47 följande:
    Vi skulle ju kunna träffas nästa gång jag är och hälsar på min syster
    Absolut aziz {#lang_emotions_kiss}

Vilken riktning med bil bor din syster? Äh, det där lät krångligt. Om jag frågar så här.

Bor hon inom "närområdet" eller utanför?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 21:01:19 följande:
    Jag försöker och försöker men det går inte...
    Men, vänta ska jag lägga dig till adresslistan då. Konstig värre ;)
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 21:03:39 följande:
    Om jag skriver fel är det alltid tangentbordet det är fel på, inte mig.Tar med kaffe o sprit då?
    Gärna, vår spritlager börjar ta slut.

Tequila&lime vore gött. Åh, nu låter jag som en alkis så mycket som jag pratar om sprit i den här tråden ;)
  • I Blackrose I

Jag blir inte klok här.

Sedek kunde du se bilderna?

Fiona_M Ska adda dig på adresslistan. Mår du bättre idag? {#lang_emotions_wink} Kram

• I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 21:04:08 följande:
    Hehe ja, den är ju inte lika cool nu vid 30 som den var när jag gjorde den för tio år sedan Ska ersätta den med något annat då den inte är särskilt välgjord, men det får dröja tills jag blir rik Har en "mönster"-tatuering på ena överarmen och ett hjärta med familjens födelsedatum som jag själv ritat på insidan av andra underarmen.Men jag ska ha fler, det vet jag Isnogood har ju gaddat sig en hel del på sistone, hur coola motiv som helst!
    Men JAG ville ju ha play-boy bunny. mode nu vid 30?! Vadåå rå? Ska jag kanske börja köpa kläder från axelsson snart också?! :p

Söt med hjärta-tatueringen. :)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 21:06:04 följande:
    Hon bor nog relativt nära. I Hammarby Sjöstad. Med tvär-/tunnelbana tror jag nog att det skulle ta ca. 20 min hem till dig. Rätt?
    Nopp :) Bor i sandsborg.

Hammarby sjöstad är fint men våran pengar räckte "bara" till ett hus i sandsborg. Får väl nöja oss med att åka bill till Hammarby sjöstad ibland och njuta ;)
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 21:08:58 följande:
    Hehehe Nä nu har du pratat om grapefrukter, BH och nått som ploppar upp - lägg till Tequila så tänker jag bara på bodyshots
    U welcome ;p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 21:09:06 följande:
    Men skämtar du eller??? Tequila?? Alla som känner mig vet att jag dricker antingen Baccardi breezers, drinkar eller häller i mig tequila. Salt i näven, lime redo och bottoms up.
    Åh, ja tequila ska man dricka aggressivt och gärna slå näven "nånstans" mellan shotten ;)
Svar på tråden Tråddödare forts....