Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:31:12 följande:
    Dags att shoppa! Bara att säga åt mannen att det är nödvändigt
    Men jag gillar att Bh:n får bröstet att "ploppa" ut ;)

Min man är helt "LOST" angående BH&trosa. Tror inte han nånsin fattat/fattar det där med BH-storlek.

Sist han skulle köpa BH till mig var för nåt år sen och tro det eller ej men han hade stått och försökt föklara hur stora mina bröst var och då hade han tagit Grapefrukt som ex. {#lang_emotions_embarassed} 
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:31:01 följande:
    Bra! And don't you dare disappearing again!Hahhaha Ibland kommer barnen med de mest dräpande kommentarerna. Hoppas ni hade trevligt i simhallen.
    Jag ska inte ;)

Ja, inte sa han det tyst heller. Hela omklädningsrummet hörde nog att jag behöver nya BH {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:34:34 följande:
    Vadå? Chokladmintte eller te som du äter mintchoklad till? Om det är det förstnämnda så är det allra första gången som jag hör talas om något sånt.
    Det är Te med smaken ( Chokladmynt ) urgott. Köpte till maken från sån där te/kaffe butik man bara ser gamla tanter i :p
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:32:55 följande:
    Hej gherti! Så en del av kakorna på bilden har du bakat själv? Det där ser så gott ut att jag känner att jag måste äta en skål fruktsallad!
    Nej, nej, den bilden hittade jag på google när jag letade efter recept. Är så jäkla sugen och jag orkar verkligen inte åka 2 timmar fram och tillbax för att köpa 1 kilo kakor.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:40:42 följande:
    Han vågar åtminstone gå till underklädesavdelningen och köpa underkläder till dig. DET är nåt iaf Det gäller bara att han lär sig storlöka...eller menar..storlekarna!
    Nej, tack. Jag köper mina underkläder. Troligast att det blir rätt storlek :)

Ja, det var husby jag menade. Det är ju den enda stället man kan köpa goda kakor. Åhhh, så sugen.

Va f*n heter dom där fettbullarna som det finns i tre varianter varav den enda heter ( Elefantöra ) ? Står helt still.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-24 20:43:55 följande:
    Jo, men man vill ju inte visa HELA hyllan vid häftiga rörelser eller? Grapefrukt, de vet jag inte ens hur stora de skulle vara? Köpte nyss ny BH och insåg att efter amning och annat (=tortillas+gucamoleberoende ) så var det D-kupa som gäller - me like  So what om de inte klarar penntricket längre Fast jag har nog lite bröstavund; både små fasta bröst och stora fylliga kan jag bli avundsjuk på Tur min man är mer för rumpor, han gillar mina extra fem trivselkilon där Öh, hur kom jag nu in på allt detta?
    Jag vill också ha stora bröst. Har tjatat nu i flera månader att jag vill ha större bröst men det enda jag får till svar från maken är ( Tyst R-- ) eller ( Har du inget du ska göra? ) så jag kommer inget vart :(

Gubben är galen i magen. Fick till och göra en tatueringen vid naveln för att han skulle ha nåt och "titta" på ;)
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 20:44:15 följande:
    Usch, nej tack. Ta inte illa upp men det låter faktiskt inte gått. Köper med mig kaffe på Statoil om det är ok?
    Tur att det inte bara är JAG som skriver fel :p

Gått? eller Gött? Hehe

Helt okej. Köp du din brygg-kaffe och ta med. hmm, kom på att det var länge sen jag hade fest här hemma. Kanske dags?!
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-24 20:45:04 följande:
    Hmm...Du har ingen bild på hur det ser ut?
    Hehehehehehe.

Ska jag visa frågan till gubben tror du el? :p

Du kan se dom under skjorta i bildgalleriet eller så får du pallra dig hit till stockholm när det blir varmt så får du se dom i Bikini ;)
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:49:41 följande:
    När vi är Sthlm brukar vi också åka till det där bageriet i Husby. Så de är de bästa i hela Sthlm eller?Du, jag har ingen aning om vad fettbullarna heter. De enda vars namn jag kan är zoolbia, bamie och noon khamei
    Åh, puss, puss puss, puss gud så jag ansträngde hjärncellerna.

Det var Zolbiya bamiye jag menade ;) Egentligen ska man inte laga dessa själv för då ser man hur mycket fett det är i dom. Sjuuuuuuuuuuuuuukt mycket för att inte tala om sockret. Gud, så sugen jag är.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-24 20:45:38 följande:
    Nä, jag förstår...Vilken del av Sthlm bor ni i?
    Söder {#lang_emotions_laughing} 5minuter bilresa från Globen.
Svar på tråden Tråddödare forts....