Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-06 21:36:57 följande:
    Grandiosa, fryst färdigpizza. Lite nyttigare Jag är överviktig nu, nästan 95 kg. Inte snyggt, jag lovar. Men det är medvetet. Äter som en häst i tre veckor till. 1 mars är det LCHF till 100% som gäller i minst två månader, ägg, fett, tonfisk o majo. mmmmmmmmm.
    Åh, är det verkligen nyttigare? Så bra, för jag älskar just dessa pizzor.

Men oj! Kan jag anlita dig som min personlige dietist eller? Med dig som rådgivare skulle jag nog nå min idealvikt lätt som en plätt!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:39:57 följande:
    Ja men jag har ju redan sagt att jag sparar de goa varma helkroppskramarna till dig
    Bra!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:40:17 följande:
    Meeeeeeeen. Jag som är så snäll och go. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahahah! Klart du är snäll o go, men sen kan det smälla och det rejält!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:43:36 följande:
    Nej, än så länge har du inte exploderat härinne och jag hoppas att det aldrig någonsin sker Då skulle nog min dator få kortslutning eller nåt.

Men du har inte svarat på vilken sorts mat de har på Bamboo, eller har du det?{#lang_emotions_undecided}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 21:47:14 följande:
    Hej tråden, nu är jag hemma efter en härlig dag! Ska kolla film och mysa lite med mannen, så jag får vänta lite med att läsa ikapp.Hoppas ni har haft en bra dag, ni har skrivit en massa iallafall Kommer in och kniper 10 000 sen Puss och kram! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Heeeeeeeeeeeeej tjejen! Kul att se dig igen. Hoppas du får trevligt ikväll. Kram!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:49:09 följande:
    Så här menar du?   Men jag är lojal, omtänksam, snäll, god lyssnare, kramig, "mysbar", rolig och otrolig envis om jag får beskriva mig själv förutom det där du skrev. Tyvärr måste jag lämna er guys. Gubben har kommit hem så nu blir det kebabpizza med vitlökssås och cola. Ja, jag försöker ge sedek hjärtinfarkt. :pUL/blog_images/9/12_skrik.jpg" alt="" /> Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Bra, bra, bra, bra, bra, bra, bra och oj ! Jag är också väldigt envis

Mmmmm...vad gott! Ha det så trevligt!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:53:49 följande:
    Men det känns fortfarande jätekonstig att du gissade väduren. Otrolig konstig. Och när gissade du det? Dom har thailändsk, japansk och mongolisk. Lördag/söndag kan man köpa alla 3 buffeerna för 150kr. Deras suchi är underbar god. Här får du lite info om Bamboo. info.aos.se/E/V/STOSE/0000/15/78/ Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Tycker du det? Att det var konstigt? Jag gissade det innan jag frågade dig om jag fick gissa.

Ska kolla in Bamboo sen..
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-06 21:55:33 följande:
    Den skulle komma efter miranda-nallen och bägge två skulle beskriva mig i två bilder ;)Nej, måste gå nu. Gubbem skriker. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Shit vad läskig!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:56:11 följande:
    Ja det är nyttigare än slafspizza från pizzerian.Jovisst! Personlig dietist, livscoach och företagsrådgivare - det är vad jag ska bli när jag blir stor. Jag kan öva på er i tråden så länge.
    Jag tror nog att jag behöver diettips mest av alla här i tråden eftersom ingen annan hittills har skrivit något om vikt- och matproblem. Så öva på du!

Jag åt kycklingsallad till middag ikväll nån gång runt 19.00. Maten bestod av ugnsstekt kyckling i soyasås, isbergssallad, tomat, rödlök, lite mayonnäs och några skvättar pressad citron (såna färdiga i flaska). Det fick plats i en mellanstor skål. Efter det åt jag två dadlar för att stilla sockersuget som jag konstigt nog fick.

Var det OK mat?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 21:59:21 följande:
    Sedan jag tog bort min ryggbild har jag inte fått ett enda inboxbrev från en tjej utan anledning.Är verkligen tjejer så ytliga?Inte att jag vill ha det, bara en iaktagelse.
    Nej, du fick bara de ytliga tjejerna.
Svar på tråden Tråddödare forts....