Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:50:37 följande:
    Ja, klart du hade, du fick nån snygg jägare att släpa hem en extra fin päls genom att fladdra lite med ögonfransarna Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Det låter finfint!{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:52:55 följande:
    Ja, men som man känner sig själv känner man andra, haha. Du skriver inte dåligt gumman   Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Hoppsan!{#lang_emotions_dreamer}

Men tack{#lang_emotions_flower}
  • Velour

Men nu får ni väl enas nån gång. Jag blir ju förvirrad! Socker eller inte socker? Om ja, vilken sorts socker isåfall? Brunt socker? Och vad är raffinerat socker?

• Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:55:57 följande:
    Det har jag svårt att tro men gör ett försök för allt i världen!Dessutom kommer det nog inte ens vara värt resan om ni hittar det
    Joooo, vi kommer att ha jättekul där, vid sidan av grävandet.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:54:28 följande:
    Nej, nu kallar mannen och sängen Fortsatt trevlig kväll trådisar! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Och du måste lyda? Jaja, ha nu en trevlig kväll.

Sockerkramar och godnatt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 22:58:27 följande:
    Jag känner maffian där så det blir billigt. Hur då inte värt det? Några veckor på stranden med Vellan liksom... helt klart värt det... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Naaaw!{#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:58:54 följande:
    INTE socker Kolhydrater ENDAST från ovanmarksgrönsaker, och de du hittar i ägg, kött och fett.
    OK

Men jag gick ändå ner i vikt och hade normalt sockerbehov trots att jag åt fullkornsbröd och fullkornspasta, så det får jag väl äta?
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-06 22:59:41 följande:
    Walk my schoes.....Jag håller ett ganska kontrollerat intag av dyck och mat. Om jag slarvar står den lilla pittbullen med sin söta hundögon och lockar till att äta bara en liten bulle/kaka/vitt bröd till. Det smyger sig på så det gäller att se upp hela tiden.Har du hållit ett sånt programm du beskriver i minst 3 år i sträck? Så fort jag hamnar i någon form av livskris, typ på väg till utmattning, för mycket arbete och plugg och familj samtidigt, vardagstristess mm så smyger sockret sig in som en lurig jävla flask-kompis! Om jag skulle börja äta godis igen skulle jag inte kunna kontrollera det. Lätt skulle jag gå upp 10 kilo innan jag hann blinka.
    Jag känner PRECIS som dig...stress och ångest får mig att vilja ha socker hela tiden
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:59:42 följande:
    Haha, grävandet Blir lite avis, jag kanske hänger på?
    För mig får du hänga på{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-06 23:00:44 följande:
    Det går ganska lätt som Sedek beskriver men sen ska det bli hållbart i längden och det är en konst om man är beroende!
    Jag bemästrade det ett bra tag, men helt plötsligt har det vänt och nu måste jag börja om från början igen.
Svar på tråden Tråddödare forts....