Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:37:41 följande:
    Nej, det går inte riktigt ihop, men när vi var mammalediga allihop så blev det nästanpå en gång i veckan Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Hahaha, vad roligt
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 22:37:42 följande:
    Ja, men inte på lönekontot... och jag vill ju bara ruinera honom en månad i taget... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Ja, det var precis det jag tänkte...inte på lönekontot. Han har nog en hel del gömt under madrassen
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:40:23 följande:
    Det har jag inte... Alltid för mycket månad kvar i slutet på lönen.
    Attans!{#lang_emotions_yell}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:42:02 följande:
    Det är ju inprogrammerat i hjärnan att söka socker, har ju med att göra att vi människor behövde snabb energi när vi jagade osv. Hjärnan belönar genom att frigöra endorfiner när man får tag i något som kroppen tycker är bra. Så sockerberoende är svårt att bryta! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Ah..fast jag är inte jägare så Nu fick jag upp en bild av mig själv iklädd nån djurpäls, hållande i en träklubba och jagande nåt stackars djur ute i skogen/djungeln
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:42:16 följande:
    Sluta ät kolhydrater, tar ca 3-5 dagar sen är det värsta över!Ja skippa amfetaminet du
    Grattis till det STORA numret{#lang_emotions_cheers}

Ok, ja kolhydrater - borta!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 22:43:31 följande:
    Nehej du!De finns i Belize och huset
    Äääännu bättre{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 22:46:29 följande:
    Och med tanke på hur litet Belize är så kan de inte vara svåra att hitta. Hänger du med Vellan? Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.

Packad (menar resväskan)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:46:37 följande:
    Du var kanske en samlare då? Gick och plockade lite frukt och bär och mumsade på? Mycket socker i det ju! Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Måste jag nog ha varit. Fick man ha på sig djurpäls ändå? De är ju sexiga
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-06 22:46:45 följande:
    Som jag ser det går det bara att bli av med sockerberoende i teorin. I praktiken är det i princip omöjligt att undvika socker om man inte lever som en asket. Ta tex vitt bröd, när man ätit det omvandlas det till mer "socker " än att äta rent socker.... Vissk kan jag undvika vitt bröd men hur länge?Socker finns i nästan all mat.Det jag gjort är att sluta äta smågodis helt och hållet. Allt socker är däremot helt omöjligt att undvika så det blir kamp lite då och då... Lite som att hålla pittbull instängd, ibland sover den och det är lungt, ibland lever den om utav bara helvete och då får man vara envis och stå emot.
    Jo, det sant att det inte går att undvika socker. Men att bli av med det starka suget, det är det jag ville få bukt med.
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-06 22:48:23 följande:
    Nähäää Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Sist trodde Scratchy att jag menade att jag var full så jag var tvungen att vara tydlig den här gången. Hade jag varit full hade det nog märkts då jag skulle ha skrivit sämre än jag redan gör
Svar på tråden Tråddödare forts....