Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-06 23:33:20 följande:
    Här går det hett till...www.familjeliv.se/Forum-5-65/m50292484.htmlSverige Demokraterna.... *suck*
    Ja, den tråden. En viss person där är verkligen bakom flötet. Därför jag inte deltar längre
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:34:35 följande:
    Jasså det..Jag tänkte att du spann vidare på vad vi kan göra när vi druckit ur drinkarna...
    Leka lite kanske...
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:34:36 följande:
    Mmmm, du får ta vad du vill... jag kör nog på Dry Martini... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Och några röda...mums. Dry Martini har jag aldrig smakat, men om du bjuder så..
  • Velour

We shall overcoooome, we shall overcoooome, we shall overcome somedaaaaaaay...

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:40:56 följande:
    Jag vet bara två personer som gillar den. James Bond och jag... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    {#lang_emotions_cool} Men det kanske blir tre sen. Jag, du och Mr. Bond. Fast han är för gammal (vad det nu har med saken att göra).
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:43:36 följande:
    Äh, det säger du för att få kompisar...Blablablablabla.Dessutom är det som sagt var inte mycket att hitta, och resan och alla dessa dyra drinkar den där Velour ska ha kommer äta upp all profit.Tycker vi skippar grävandet och maffian och så dricker vi drinkar istället!
    Menar du att du ska dricka mig redlös så jag inte kommer att minnas nåt av resan?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:44:33 följande:
    Var det inte du som inte nyttjar alkohol...?
    *harkel* Jo...{#lang_emotions_dreamer} 

Fast på en resa får jag dricka hur mycket som helst.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-06 23:45:42 följande:
    Lite underhållande att läsa.... Jag inser att jag har mycket lite faktakunnande om dessa frågor.   Får nog läsa på någon dag men ämnet är rätt stort så det skulle krävas mycket tid....
    Eller hur. Men vet du, mycket i SDs texter går att tolka hur man vill, men den där främlingsfientliga undertonen finns alltid där De som "inte ser" det är de som själva tänker så
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:47:40 följande:
    Jasså nu är hon missionär också... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Jag gillar min position.
Svar på tråden Tråddödare forts....