Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-06 23:02:16 följande:
    Har han sagt att något ligger nergrävt eller?Jag tänker då inte gräva. Vi kommer överens med några unga killar att de får gräva på spekulation. Av allt de hittar får de tio procent. Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Jag trodde det, men men..Ännu bättre om det inte ligger nedgrävt. Men det blir inte mindre jobb för det, fast då får vi ju göra som du föreslår, att anlita några stackare att göra det åt oss Så kan vi bada, sola och dricka drinkar under tiden. Aaaaah!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:06:20 följande:
    Om du går ner i vikt och det är målet, visst!Om du ska följa en strikt LCHF av någon konstig anledning så - NEJ!
    Nu vet jag inte vad LCHF är, men det låter som Linköpings hockeyklubb fast med lite omvända bokstäver{#lang_emotions_dreamer}

Men ok, då ska jag bara köra på som jag har gjort hittills då. Bra!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:06:40 följande:
    Ska Sedek med till Belize? Okej, då åker jag till San Andrés och hyr grävare där istället... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Men då blir jag ju ensam med Sedek..
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:09:50 följande:
    Fast Sedek ville ju följa med när det vankades grävning så vi kan ju låta honom gräva och så tar vi bytet framför näsan på honom... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Busigt värre!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:12:43 följande:
    Ser det ut som jag bryr mig? Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    Nej, så som du pekar finger Borde ha förstått det...*besviken*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:14:52 följande:
    Vankades grävning, pfft!
    Fast då får du en jättehärlig massage av Scratchy efteråt. Det är han jättebra på!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:15:37 följande:
    Scratchy kan ränna runt och fixa grävmaskiner medans vi latar oss på stranden!*gillar*
    Det låter härligt. Och du kan vi dricka såna där 400 kronors fyrverkeridrinkar{#lang_emotions_dreamer} Men nåt borde väl Scratchy få ändå, såsom han kommer att slita.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-06 23:21:59 följande:
    vad kan vi...?
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooj..{#lang_emotions_surprised}

Läs inlägg nr.10070
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-06 23:25:49 följande:
    Ränna runt? Du vet då inte hur det är att känna mafiosos. Jag kommer att dricka paraplydrinkar med Vellan, och du kommer göra precis det jag säger åt dig att göra... Ett mjukt svar stillar vrede, ord som sårar väcker harm.
    {#lang_emotions_cheers} Helst rosa sådana!
Svar på tråden Tråddödare forts....