Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-07 13:03:21 följande:
    Velour:Jag ska kanske boka tid för piercing på lördag eftermiddag nåt. Vad tycks? :pVill ha en liten sten höger ovanför läppen. Hade en födelsemärke där i form av en liten rund svart prick om du tänker dig ( Madonnas fake prick på 80-talet ) men det har börjat gå bort konstig nog. Tänkte jag skulle sätta dit en liten svart diamant sten. Vad tycks? ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Det skulle vara snyggt. Men eftersom du nu frågar mig så hade jag personligen valt vit diamant. Och eftersom det är din läpp så väljer du vilken färg du vill{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 12:56:58 följande:
    Åho, jag har inte skrivit ut en tusendel om vad jag tycker och tänker om ----- .Läste du inlägg # 10129 jag hade skrivit till sedek? ;) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ja, jag läste inlägget. och ja, jag tycker inte om att kopplas till en religion som jag inte har bekänt mig till. Spelar ingen roll att många i min släkt har valt islam som religion eller blivit uppfostrade att tro på islam (även om de är bra människor). Det har inget med MIG att göra eftersom jag har en helt annan syn på religion och det är att man är tillhör en religion bara om man bekänner sig till den, inte annars. Så nej, jag är ingen muslim och kommer aldrig att bli det. Jag är iranier och det räcker så väl
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 13:06:49 följande:
    Jo, det sa en annan också men eftersom jag har mörkt hår, mörka ögon så syns en svart diamant bättre än vit. Eller hur? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Helt klart syns en svart diamant mer än en vit, hur man än ser ut. Men jag tänkte på snyggheten och i mina ögon är en vit lite finare. Samtidigt, du kanske tycker att du vill ha en svart för att det ska likna just det där födelsemärket och då tycker jag att du ska ta den svarta diamanten
  • Velour

Men nu måste jag gå och plugga vidare. Vi kanske syns ikväll!

Ha det gött och ta det lugnt med familjen Kram!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-07 13:11:31 följande:
    Tänk då på mig som inte ens är född i en "muslimsk" hem, har inga muslimer i släkten alls men men som jag skrev tidigare:Iran = mellanöster = muslimer eller hur? vad annars? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Innan jag går. Ja, det är precis som du säger, att man alltid blir förknippad med muslimer bara för att man kommer därifrån. Så jag måste alltid förklara samma sak om och om igen.

Ha det gott nu!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 14:01:58 följande:
    Mmm samma här, orkar verkligen inte läsa de inläggen mer. Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Just ja, du följde också den tråden. Men du skrev aldrig något där va?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-07 14:49:24 följande:
    Nej, ville bara läsa vad som dök upp ur FL:s kloaksystem, och volia! Sådana som den person du talade om Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Skön beskrivning
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:23:13 följande:
    Fy vad trött jag blir på folk som inte kan respeltera vad man säger utan ska älta saker i evighet.En kompis skickade sms och frågade om det fick komma hit, visst skrev jag men ni få komma nu då för när flickorna åker vill jag vara ensam tills sonen kommer i morron. Men istället för att komma hit så har personen suttit och sms i flera timmar om varför de inte var önskade här efter att flickorna åkt. Så nu har jag sagt att de inte få komma alls, utan vi får träffas en annan dag, tappade helt intresset av att träffa personen efter att i flera timmar blivit ifrågasatt via sms. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Men vilket taskigt bemötande. Förklara läget lite mer, om hur du mår och hur du känner, att du just nu behöver vara lite ensam för att organisera tankarna (om det är det du känner), att det inte är personligt mot den personen egentligen. Sen får det faktiskt vara upp till personen att hantera situationen för då har du sagt hur saker och ting ligger till.
    Det är jättejobbigt att bli ifrågasatt när man själv mår dåligt och inser inte personen det så får du väl sluta besvara frågorna, för att skona dig själv så att säga. Förhoppningsvis kommer personen till insikt.

*kram*
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 15:37:43 följande:
    Funderar på att sätta mig och skriva blogg, som bara mina vänner kan läsa.. för att förklara läget, men jag vet inte. Får fråga Vellan vad hon tycker, när hon kommer in igen.. om hon nu gör det när jag är här.Sitter och väntar på ett telefonsamtal som enligt min advokat skulle komma idag.. men än så länge inget. Hoppas inte jag sitter är och är nervös i onödan och samtalet aldrig kommer.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Oj, fråga mig? *smickrad*{#lang_emotions_embarassed} Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det kanske är en bra ventilering. På så sätt når du ut till de flesta som känner dig och du slipper kanske förklara dig en himla massa och folk kanske tänker till en eller två gånger innan de hoppar på dig med ifrågasättande.

Att vänta är jättejobbigt, men förhoppningsvis får du det där samtalet tills imorgon. Hoppas det ordnar sig vännen{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....