Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-07 21:24:42 följande:
    Jag har läst två terminer (terapeut).Det kan jag inte. Vill läsa för skojsskull. Psykologi tycker jag  är otrolig intressant och det hjälper mig i vardagen, med barnuppfostran, vänskap, äktenskap allt.Historia tycker jag är otrolig intressant. Sen vill jag som sagt ta persiska kursen men om jag har fattat det rätt så finns den närmast i uppsala och jag har inte tiden att pendla fram och tillbaka till uppsala tyvärr. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ok! Det är väl en bra idé att läsa för skojs skull. Sen har du ju, som du skrev, användning av det fast på helt andra områden än just jobb

Jag förstår att det inte är helt kul att pendla fram och tillbaka, men å andra sidan hade du fått träffa Sedek
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 21:37:42 följande:
    Funderar på att lämna er för en skål med ostbågar och cola :pMaken skrek nyss att han har tagit fram ostbågar och coca cola..:) Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Pizza igår, ostbågar idag...vad gott. Ha det så kul!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:39:16 följande:
    Fast jag är nästn aldrig där.. det är ibland man får ett ryck. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag med. Jag tycker att stämningen här är mycket bättre i helhet.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 21:40:28 följande:
    Tycker om er, det vet ni ju så här får ni också lite och smaska Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag gillar chips mer! Så det så!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 21:43:31 följande:
    Du anar inte vilka grisar vi är här hemma....Om inte maken var beroende av träning hade han nog vatt 500kg idag. Desamma gäller mig, jag äter som en gris och skulle jag inte röra på mig så mycke som jag gör och träna regelbundet skulle jag nog va stor som en elefant. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Visste inte att du tränade. Vad tränar du?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-07 21:43:32 följande:
    hej förresten!
    Hejsan! Hoppas allt är bra.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 21:45:08 följande:
    Velour:Nöjd? Glad igen? Inte hänga läpp :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Myycket mycket bättre! Tack!{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 21:46:43 följande:
    Det tycker jag oxå.. kan vara lite svårt på fb ibland, vet inte vad det är men det är svarare när marioteten är killar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Precis och då blir stämning som när jag jobbade på Ericsson, perverst.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-07 21:49:26 följande:
    Jag har 3 stycken träningsvideo hemma som jag tränar med sen tränar jag..........box....schiiiissshh....:)* Smyger ut innan nån hinner kommentera * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nice! Lite hemträning och sen boxning. Då får man akta sig för dig under dina PMS-dagar
Svar på tråden Tråddödare forts....