Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-07 22:32:38 följande:
    Nämen sluta nu! Nu låter du som Scratchy, är han där hos dig?Jooo JAG vill träffa alla, alltid! Det var ju DU som påstod att det var felvinklat först och att det var menat som något negativt!!!Skämmes på dig. Det kan finnas delar i mina påståenden som inte är helt verklighetsförankrade...
    Jag vet..jag låter ibland som Scratchy...men han partypoopade på mitt humör ikväll genom att kalla mig för alla dumma saker

Men även om jag menade något negativt så behöver du ju inte spinna vidare på det om du inte håller med mig. Du kunde ju ha skrivit nåt i stil med: jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, men jag är säker på att Roses inte skulle ha nåt emot att träffa mig och jag skulle gärna vilja träffa henne
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-07 22:35:02 följande:
    Jag vet..jag låter ibland som Scratchy...men han partypoopade på mitt humör ikväll genom att kalla mig för alla dumma saker Men även om jag menade något negativt så behöver du ju inte spinna vidare på det om du inte håller med mig. Du kunde ju ha skrivit nåt i stil med: jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, men jag är säker på att Roses inte skulle ha nåt emot att träffa mig och jag skulle gärna vilja träffa henne
    "fast jag reserverar alla min varma helkroppskramar till dig, Velour"
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:39:46 följande:
    Du är ju för söt, föreslår vad jag ska svara på på mothugg Jag tyckte det var lite kul, eftersom det kan ju inte finnas en enda människa på denna jord som INTE vill träffa mig. Men men, någon gång skulle tydligen bli den första.
    Klart jag är söt! Det är ingen nyhet.

Ska vi kalla dig Mr. Ego hädanefter?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:42:53 följande:
    Haha!Än en gång söt, men det vet vi ju redan.
    Menar du att du tar tillbaka allt det där du skrev igår om de varma kramarna{#lang_emotions_surprised}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:43:42 följande:
    Nej det räcker med Dr Sedek, tack.
    Jag brukade kalla dig Herr Doktor. Låter lite lagom tyskt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:50:20 följande:
    Och hur i hela världen tolkar du fram det??? Självklart INTE!!! Ser ingen anledning till varför jag skulle ta tillbaka det
    Bra! Än verkar du veta hur man borde behandla en kvinna.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:51:29 följande:
    Nu har jag skrivit och lagt till er alla som vänner, nu får ni själva avgöra om ni vill läsa eller inte. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Åh tack! Ska absolut lusläsa din blogg
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:51:38 följande:
    Nej nej nej, jag bara påstår att det finns delar av mitt påstående som kan innehålla spår och vinklingar som lätt kan tolkas olika av olika människor.*funderar på att bli politiker*
    Don't! Just don't! {#lang_emotions_death}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:54:52 följande:
    Än... Det lät inte bra. Som att det kommer att försvinna snart
    Ja, det är som språk ungefär. Använder man inte det man lärt sig så glömmer man bort språket. Har man inga nära intima kontakter med det motsatta könet så försvinner ens "skill" i det området. Det är ju inget som är medfött precis. Eller ska du vara ego igen och säga att du är en naturbegåvning
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-07 22:57:00 följande:
    Nu är det kvällen för mig.Godnatt o kram på er!(Med reservation för en extra stor o varm kram till Velour )
    Kram och godnatt
Svar på tråden Tråddödare forts....