Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-07 22:57:06 följande:
    Grattis du vann en rosa traktor.. Följ efter Vellan så hittar du. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    En rosa...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:59:30 följande:
    Går och tjurar på balkongen.. ja, alla pretton som tjuvläser, jag ska RÖKA! Fast jag har barn!! OMG! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Socialen nästa!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 23:01:21 följande:
    Mmm.. det förtjänar han. Han ljuger ju. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hhaha, ja som straff ska vi alltid ge Sedek rosa saker. Men nu kommer han säkert att säga att rosa är en fin färg.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-07 23:02:07 följande:
    Hupps.. tror du det är bättre jag tjuvröker under sängen? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nej det bästa är om du använder din cigg som rökelse inomhus:-S
  • Velour

Nä, inte sova än. Jag råkade somna till vid sju ikväll, under tiden jag pluggade, så jag fick en liten tupplur som förstörde min nattsömn

• Velour

Jag har tidigare sett folk som stavar "princip" som "princim", men idag var det nån som stavade det som "princin"...stackars princip

• Velour

Jag kunde bara inte motstå, utan googlade på "princin" och ve och fasa, det var många som använde det ordet Princin! PRINCINNNNN!

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 00:05:08 följande:
    Det var inte någon som stavade fel då, det är ju lätt hänt..Jag säger alltid princip, har aldrig hört talas om de andra två varianterna. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, jag borde ha överseende, men efter att ha googlat på princin så tänker jag inte vara förlåtande
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 00:05:51 följande:
    Fy satan vad du fick igång mig i inboxen nu..skyll dig själv om det blir mycket att läsa. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Visst är det skitkul? Jag kom också igång där!
Svar på tråden Tråddödare forts....