Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-08 01:35:37 följande:
    Beger mig mot sängen, släppar Scratchy med mig i kopplet.. sov dax!Natti, natti!Jättekram! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ta väl hand om honom

Kram och godnatt!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 01:37:45 följande:
    Nä, bara hade den kanalen på.. har alltid tv:n på, det blir så tyst annars. Men så dök det upp en massa nakna människor som låg och frös ute i snön och ett rött snöre, dör började jag fundera på vad det var för nått konstigt på tvn. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Okej, jag förstår.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 01:38:33 följande:
    Det ska jag göra.. förväntar mig att inboxen lyser i morron när jag kommer in igen. Måste ju få höra fortsättningen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vi får väl se, men jag antar att det är du som har mycket att berätta imorgon

Kramkram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 09:50:59 följande:
    Godmorgon tråden VelourTänkte på det där med att inte använda språk man lärt sig så glömmer man bort, i jämförelse mot hur man tar hand om en tjej.Så kanske det är för vissa, men för mig är det som när jag lärde mig att cykla. Det gick lite vingligt i början men rätt så snart blev man en mästare, och nu i vuxen ålder har det utvecklats till perfektion - som aldrig glöms bort
    Tycker du det?

Jag anser nämligen att det inte finns någon perfekthet, utan man kan ständigt bättra sig. Om du vill kan jag ge dig exempel där du har gjort grova misstag.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-08 09:52:42 följande:
    Jag har en rosa t-shirt sedan tidigare så det behöver ni inte köpa. Endast en man som är säker på sin manlighet kan bära rosa
    Jaja, jag misstänkte väl att du skulle ge nåt sånt svar. Pretto!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-08 12:56:01 följande:
    Imprensip har jag sett, det var nog det värsta Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    Jag får ont i kroppen!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 13:34:01 följande:
    Jag tror inte heller att man kan sluta lära sig och även om man tror att man kan allt och är bäst så finns det alltid någon som vet mer/kan mer. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Grejen är att mitt ex tyckte också att han var perfekt....
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 13:34:50 följande:
    *skickar över alvedon* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tack

Hur gick med Scratchy inatt? Tog du väl hand om honom?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 13:37:46 följande:
    Känner igen det där, jag tror att det handlar mer om att de inte vill lära sig för deras sätt är bäst.. punkt liksom. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, alla har väl sina anledningar till varför de tycker så om sig själva. Mitt ex dolde en stor osäkerhet och dålig självkänsla genom att intala sig själv att han var perfekt på alla plan. Men en person som har bra självkänsla och/eller bra självinsikt tycker inte att denne är perfekt till att börja med, utan är mer ödmjuk än så.
    När jag ifrågasatte honom när han hade gjort eller sagt något sa han alla de grejer som han trodde att jag ville höra bara för att jag skulle ge den respons han ville ha för att må bra. Ibland tog han tillbaka sina svar eller vred och vände på dem för att det skulle bli "rätt". Helt fel! Jag blev ännu mer besviken då.
    När han gjorde saker "för mig" så visste jag att han egentligen gjorde det för sig själv, för att känna att han är en riktig man. Jag kände aldrig att han var äkta.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-08 13:39:33 följande:
    Jodå, jag band fast honom i sängen.. han sparkade så hemskt innan och så fick jag sätta för munnen, det var ett jäkla tjat om att kände sig frihetsberövad mm.. gnälliga karlar. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Så ska det va! Man ska lära dem veta hut
Svar på tråden Tråddödare forts....