Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-02-10 01:12:05 följande:
    Den lilla biten.. Det är min livsstil, lever jag på annat sätt så mår jag inte bra. Han måste kunna vara den som bestämmer, annars är det kört. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    {#lang_emotions_surprised} Jag trodde att den biten begränsades till sovrummet. Men den måste alltså finnas överallt?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 01:13:36 följande:
    Nu måste jag gå och lägga mig, ska på ett möte tidigt i morron bitti och måste ju få min skönhetssömn. vi ses i morron min sköna, hälsa Scratchy från mig om han hör av sig!God natt, sov så gott! Jättekram. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Vad bra. Då kan jag äntligen slita mig härifrån. Behöver du verkligen en skönhetssömn

S-mannen tror jag nog att han själv kommer att skriva här i tråden och svara, annars hälsar och pussar jag honom från dig{#lang_emotions_dreamer}

Kram och godnatt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 01:15:48 följande:
    Ge han en puss på valfritt ställe..från mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahha, precis vad jag tänkte!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-10 01:26:29 följande:
    Blablablablabla...... nu skriver jag också från jobbet!!!Men nu ska jag tillbaka... har bara haft rast... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Puss! Från Mandi..
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-10 09:57:02 följande:
    nu ska jag till tandhygienisten, burr!ses senare!
    Gick det bra?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 11:54:11 följande:
    JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIPPI.Fick telefonsamtal från ambassaden för en stund sen. Våra papper är äntligen klara efter fler månaders överklagan. Såååååååååå lycklig. Längtar till ikväll så jag får prata med maken och se om vi kan åka ner till sommaren. Är överlycklig. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Grattis! Men överklagan? Vad var problemet?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:07:01 följande:
    Tack. :)En icke muslim fru, en icke muslim man, en icke godkänd namn till lillen....... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men de vet väl att det finns både zoroaster och armenier i Iran? Tänkte de ändå neka er inträde?
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 13:11:03 följande:
    Velour:Är du ensam hemma? Lyssna på länken nedan. Jag har fått låten på hjärnan. :p
    ">

" target="_blank">

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Heheh, gulliga de var då. Vad är det för språk?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 13:11:36 följande:
    Min son håller på att smälla alla ballonger som blev kvar sen kalaset.. me not like. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Här hemma är det tvärtom (fast inte just nu då)
Svar på tråden Tråddödare forts....