Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-26 19:20:08 följande:
    Oj..du med? Men det ska gå bra, ska du se För inte är det så att det inte finns något som passar en kropp som stöter bort en pacemaker. Bara det att läkarna troligtvis i första hand inte räknade med att hennes kropp skulle reagera så. De visste att det fanns en risk, men de vidtar oftast inga åtgärder INNAN en sådan reaktion. Det kommer att bli bra vännen.Och du, se till att ta hand om dig också.
    Jag hoppas verkligen det går bra men försöker förtränga bort det hela tiden. Vill inte riktig ta till mig att det bara är två dagar kvar till operationen.

Jag går på regelbundet på kontroll så jag har väl några kilo journal på sjukhuset.

Tack aziz att du bryr dig. Det värmer {#lang_emotions_flower}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:36:00 följande:
    Ska gå och ge lillen en macka innan det är läggdags, sen är det middag för mig och sist är det PLUGG! Ska läsa om herr Bordieau (eller hur det nu stavas).Vi ses!
    Men skulle ju precis skriva till dig så loggar du ut :(

Jag ska också ta och äta lite. Ses om du kommer in senare ikväll.

Ska svara på dina frågor när jag kommer tillbaka.

Kram
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:26:58 följande:
    Ok, jag förstår!Men då tycker jag att vi pratar om lite roligare ämnen. Vad gör din man nu? Har han med sig era barn?Gissar att de är hos farmor
    Vi har en granne som vi umgås med. Skickade över honom dit. Barnen la jag tidigt ikväll så dom sover gott.

Vill inte att "kärringen" ska gotta sig över detta. Jag kan inte ha någon nära mig när jag mår piss vem det nu är tyvärr.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-26 19:27:50 följande:
    Förresten, en nyfikenhetsfråga, hur är relationen mellan din mamma och din svärmor?
    " Relation "?!

Om du kallar en stridszon för "relation" så är väl deras otrolig spänd *suck*

Min svärfar är åt andra sidan världens gulligaste. En gång frågade jag honom vad han såg i "häxan" och han svarade " Flicka lilla, på min tid när vi gifte oss tog vi allt vi fick " ;) Stackars Karln.
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-26 20:31:31 följande:
    hej tråden!ska -igen -överge er för säng & bok, men hoppas ni har det bra!
    Hej och hejdå :)

Ha det så trevligt med bokläsandet.
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 20:44:07 följande:
    Förstår att du är orolig, vi hjälper dig hålla tummarna för att allt ska gå smidigt och bra!!! *krama*
    Tack, jag sitter här och försöker va upptagen med annat. Är sååå nervös. Har gjort slut på 2paket cigaretter idag :(
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 20:48:55 följande:
    Stackars man!  Men sålänge din "svärhäxa" är snäll mot barnen så går det ju an
    Ja, alltid nåt. {#lang_emotions_wink}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-01-26 20:49:22 följande:
    åh, hoppas allt går bra!att ge idioter verbalt spö kan nog få dig att koppla bort det dock!du pratar nog omkull dom hur lätt som helst!
    Tack {#lang_emotions_flower}

Jo, jag försöker så gott jag kan med att läxa upp "dom" ;)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 20:50:21 följande:
    Usch ja, det kan jag förstå. Jag är nervös bara av att veta att Sam ska opereras senare i vår, och det är ju bara i öronen! *skickar kramar i mängder*Måste tyvärr också logga ut nu, mannen här kräver tillbaks datorn Hörs senare!
    Ha en underbar kväll {#lang_emotions_flower}.
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-26 21:12:40 följande:
    Nu fattade jag inte igen. Betyder T_T att man gråter eller? Och >.< att man fått wasabi i näsan?
    Ingen aning men det kan nog stämma med det du säger {#lang_emotions_wink}.
Svar på tråden Tråddödare forts....