Tråddödare forts....
Nej, slår mig hårt i nacken. Att mamma totalt misslyckades och lära mig hyfs :p
Heeeeeeeeeeeej hej ;)
Äh, skulle ju skicka kram också.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam från en frusen ( roses ) som sitter med en tjockfilt i en ganska normalvarmt hus :)
Kan ju dela med mig av en händelse som hände mig för nån vecka sen.
Jag brukar ta bilen till jobbet och den dan vaknade jag inte av väckarklockan eftersom jag var dötrött på grund av en migrän-anfall dan innan. Hur som helst så fick jag göra mig iordning på mindre än 20 minuter, springer ner till parkeringen, öppnar dörren till bilen, sätter mig bakom ratten och kommer ihåg att jag har glömt plånboken hemma. Ut igen, springer in hämtar plånboken, kommer ut, stänger dörren ( som stängs/låses automatisk ) Går 5 meter och........hela världen rasar....bilnycklarna är inomhus, dörren är låst. Jag står ute i kylan, utan ytterkläder ( som är kvar i bilen )....
Jag satt säkert mitt framför våran hus och grät i en halvtimme. Till slut gick jag till en granne och bad dom låna telefon. Fick ringa efter Taxi till jobbet ( DYRT ) sen fick min man hämta mig från jobbet.
Kan ju säga att jag fick migränanfall senare den dan IGEN :( Inget kul.
Vill bara muntra upp dig så du inte känner dig helt ensam i allt elände.
Vill du höra om mina "nuvarandra" eländen så får du gärna fråga. Då kommer du garanterat känna dig lyckligare :)

Nu har jag lagt in alla räkningar som ska betalas, verkar ju inte va nån här så jag drar till soffan istället 
Hej girls
Idag är inte min dag. Mår inte bra alls :( Min mamma ska opereras på torsdag och jag känner hur ångesten närmar sig. Klarade inte av att vara " trevlig" så jag bad om en tidig lunch och här sitter jag med min macka som jag knappt får i mig........ :(
Hoppas det är bättre med er.