Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-02-12 21:17:27 följande:
    "Harklar o visslar oskyldigt"Jag har Avatar med... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Meh..*doh*
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 21:29:52 följande:
    Tack tjejer för igår kväll. Även om ni inte vet hela historian så var ni ändå till stort hjälp. När jag loggade ut och gick till maken så var han jätteorolig och ville veta om det hade hänt nåt allvarligt. Han hade fantiserat ihop att jag är gravid och beter mig som jag gör för att jag är rädd att han inte vill ha fler barn....Karln...Ibland har han för livlig fantasi. Han sa gång på gång " Men det gör inget om du är gravid så kan vi klara av det. Jag lovar att jag ska fixa hjälp till dig " Jag visste inte om jag ville slå honom eller vad jag ville göra med honom. Till slut sa jag bestämt att han ska hålla tyst och bara lyssna. När jag började berätta vad som hade hänt och detaljerna han inte visste om ( Dock lät jag bli att berätta om missfall-historian. Han skulle aldrig hantera det. )Jag berättade vilka som har gett mig skulden för mammas tillstånd och allt jag har känt från förra året. Han satt helt lamslagen och bara lyssnade. När jag var klar så frågade han bara " Är du klar? " När jag nickade så kramade han bara om mig och lät mig gråta som ett barn. Han sa ingenting när vi la oss heller. Imorse när jag skulle göra mig klar och gå så kom han ut till mig och sa att han ville följa med och se vart jag går så han följde mig till sjön och till min lilla Hallon-buske där Arezo har sin plats. Han var med mig hela dan....Det kändes faktisk skönt och ha honom med mig men samtidigt konstig att dela det med honom. När han körde mig till mamma så hade jag redan inatt bestämt mig att säga nåt till mamma. Har velat säga det till henne i flera år men det har aldrig blivit av. När jag hade lagt henne så sa jag till henne att jag ville säga nåt till henne. Det jag alltid velat säga......Förlåt för allt............hon fick tårar i ögonen sen kramade hon mig...................... Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Men vad fint Skönt att kunna dela med dig av din upplevelse så du inte blir ensam i detta.

Och det med din mamma..härligt
  • Velour

Nu ska jag gå och ta hand om lillkillen. Ses!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:12:12 följande:
    Tack. Om du visste vad svårt det var och berätta för maken, jag kände mig som en liten skadad fågelunge igår kväll när jag satt framför honom och berättade.
    Känns det nu lite som att en stor sten har lyfts från ditt bröst?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:13:37 följande:
    Ja, denna vecka har varit lite upp och ner.. som avslutning på det hela så fick jag mens idag.. sååååå kul. *not* Min son ligger i sin säng och tittar på Emil, men han gäspar förtvivlat så han somnar nog snart. Han är lite rolig för han kommer alltid ut och så säger han, kan du pausa filmen en stund jag måste vila, så fort jag har pausat så lägger han sig och somna.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:18:10 följande:
    Velour har du sett filmen nedan? Världens underbaraste film. Den bästa som har gjorts enligt mig.
    ">

" target="_blank">

Du får ursäkta, men den påminde mig om de roliga indiska klippen som vi i förra tråden textade själva:-d

Men inget ont om den här filmen. Intressant att du finner den bra. Jag har bara lite svårt för just indiska filmer.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:18:47 följande:
    Det låter ju bra.. vi får väl fixa den där trådträffen de pratade om för någon dag sen.
    Skämtar du? Vet du hur länge vi har snackat om tråddträff? Jag tror till och med att det snackades om trådträff innan jag blev en tråddödare och tråddödare blev jag i november{#lang_emotions_dreamer} 

Träffen blir ju aldrig av!!!
  • Velour

Ska borsta tänderna på lillen och byta dator...BRB!

• Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:25:10 följande:
    Ja, jag vill verkligen ha en träff. Skulle va såå kul och träffa er. Velour: sätt igång hör du???? Fixa det?   Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jo, men det passar aldrig. Avstånd och tid är det som förstör mest. Men nån gång så..
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-12 22:27:23 följande:
    Näe..alla drar sig ju ur... Feeeeegisar Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Eller hur!
Svar på tråden Tråddödare forts....