Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-11 23:06:18 följande:
     Sitter och grinar som en idiot här. Maken har vatt inne och frågat två gånger och jag oooooorkar inte ens se honom. :( Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår det, att du inte klarar av honom just nu. Är det för att du inte skulle kunna säga till honom de detaljerna du delgav oss ikväll?
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 23:08:14 följande:
    Nej! det är inte samma sak....
    Jag vet Men jag kan bjuda dig hem till mig några gånger om året, så får jag känna på lite äkta svenskhet! (om jag nu inte får råd att besöka självaste Sverige).
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:09:47 följande:
    Vi får väl se.. Jag får ff komma in på hennes sida i alla fall. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Om hon verkligen är så feg som jag fått intrycket av att hon är så kommer hon nog att blockera dig med. Hon är väl en sån som gillar att säga sitt utan att tillåta andra att även de säga sitt. Demokratiskt liksom
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 23:12:05 följande:
    Jag ska till amerika! Jag ska till amerika! Jag ska till amerika!! Tjoho!!!!
    Men först - tråddödarträffen!

Bara för att jag inte nämner det betyder inte att jag har glömt det. Jag bara sitter och klurar hur och var vi bäst kan träffas utan att det blir så mycket lidande i det hela
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:13:54 följande:
    Mmmmm......Han vet att jag har förlorat ett barn men med vem och hur det gick till har han ingen aning om. Han accepterade att det var nåt som hade hänt innan hans tid så han har inte frågat mig mer.Jag äslkar och respekterar honom för mycket för att sitta och berätta för honom hur mitt liv såg ut med min lärare. Hur mycket jag älskade honom (läraren) vill inte att maken ska veta att det har funnits en i mitt liv som jag har älskat lika mycket om inte mer än honom. Jag är inte helt hjärtlös, vill att han ska känna sig speciell nu när det är han som finns i mitt liv. Förstår du hur jag menar? Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Jag förstår.

Jag hoppas att du tar till dig av de kloka ord som har skrivits här ikväll. Att du kan börja se det på ett annat sätt. Prata till dig själv som du skulle ha pratat med en person som skulle ha gått igenom samma sak. Som Midka skrev förut.

Det är verkligen inte det lättaste när man mår såhär, men du kommer att lugna ner dig och då blir du förhoppningsvis även vänligare mot dig själv och kan tänka klarare. Jag blir så ledsen när jag ser att du är så hårt mot dig själv. Jag tror att vi alla som läser dina inlägg känner så, att du dömer dig själv alldeles för hårt. Men det är en insikt som du själv måste komma fram till. Vägen dit är svår, men för din egen skull OCH för de som älskar dig måste du ta itu med dina skuldkänslor.
  • Velour

Fan vad hårt det här kommer att låta nu, men jag är villig att ta den smällen: Alla och envar är ensamma ansvariga för sina handlingar. Att man blir påverkad av situationen - absolut. Men besluten man tar är helt och hållet ens egna. Man är även rätt mycket ansvarig för hur man mår, tro det eller ej!

Roses, det ÄR inte ditt fel!

• Velour
    Scratchy skrev 2010-02-11 23:21:53 följande:
    Good evening bitches!Om någon skrivit något till mig eller om mig och vill ha svar eller kommentar så säg vilket inlägg det var... orkar inte läsa igenom allt...... atopiska eksem på läpparna suuuuuuger... Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
    Hej på dig!

Läs i min gästbok (jag vet att du inte håller med mig sakfrågan, men själva kommentaren var komisk)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:22:16 följande:
    Du får följa med mig! Eller rättare sagt, du SKA följa med, om jag så ska knögla ihop dig och trycka in dig i min resväska!
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-11 23:23:40 följande:
    Jag klurar oxå!Har funderat om det finns någon plast i Sthlm, mitt i Sverig osv. Har absolut inte glömt heller!
    Det finns mycket plast i Stockholm{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 23:28:57 följande:
    Alltså, jag kan inte se någon kommentar i din gästbok, den senaste är från den 6/2 och tackar för titten... Fick se det först när Mandi citerade, konstigt? Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
    VA?? Neeeejjjjjjjjj! Nån anmälde inlägget och fick det borttaget!! Fan i helvetesskitjävel!!{#lang_emotions_yell}
Svar på tråden Tråddödare forts....