Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-02-12 22:42:58 följande:
    koppla ner nu -gonatt sweeties!
    Hade du så trevligt ikväll?

OK, godnatt och kram
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:46:14 följande:
    Jag tror ju att det är lättast på sommaren eller sensommaren, då är det lättare att hitta boende till ett vettigt pris och så finns det mer att välja på än nu. Vi får hyra ett stort hus vid havet allihopa och träffas där eller nått.. Tälta i en hage kanske.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Åh nej, inga tält för min del. Har tältat en gång i hela mitt liv och det får vara. Fast om jag hade nice sällskap som höll mig varm så hade jag kanske haft helt andra åsikter{#lang_emotions_dreamer}

Annars låter det där med gruppboende jättebra, om jag inte var så fattig! Fasen vad jag gnäller om min ekonomi!!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 22:53:45 följande:
    Men ta med dig den extralarge svarta löspenisen så det ska nog gå bra.
    Men Sedek!!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:54:57 följande:
    Haha.. sist jag tältade var när äldsta dotter var knappt ett år, alltså nästan 15 år sen. Vägrar sen dess, vi skulle paddla kanot och det var jättefint väder när vi åkte dit. Så fort vi satte oss i kanoterna så började det regna sen regnade det konstant i 1 dygn, tills vi kom i land igen med kanoterna. Du är inte ensam om att vara fattig och gnäller gör du väl inte, har inte hört dig nämna din ekonomi innan. Det är därför det är bra att försöka hyra nått tillsammans, då blir det inte så dyrt. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Kul. Not. Gillar inte natur så värst. Kanske i några timmar, sen blir det väl mycket frisk luft och då vill jag hem till mamma

Jag tyckte att jag gnällde rätt mycket förut, innan du joina oss. Men alla har vi väl nåt att gnälla över
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 22:57:03 följande:
    Din lilla fjant!
    Nörd!{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:58:12 följande:
    HahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahaGud, jag gråter snart.VELOUR? Vill du översätta Kaput till sedek? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Betyder nog sönder på tyska och kondom på persiska. Har jag för mig
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:58:12 följande:
    HahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahaGud, jag gråter snart.VELOUR? Vill du översätta Kaput till sedek? :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Fast du menar "uppfattat?" Egentligen tror jag att rätta ordet är capische (stavning?)
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:58:28 följande:
    Woohoo!! Me like.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Hahah, sånt brukar vi köra med ibland, dvs när man citerar så ändrar man i citatet så att innebörden i det personen skrev blir till nåt helt annat. Skitkul! Men bara när jag gör det på andra{#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 23:00:27 följande:
    Du, kaput betyder trasig på typ 99% av jordens alla språk. Kom nu inte här och säg att det på den ovanligaste dialekten av Farsi betyder nått annat.Basta!
    Läs mitt inlägg nr 12380 så förstår du!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 23:00:53 följande:
    Det kunde du men när det kommer till annat är du totalt analfabet i persiskan. :p Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Nope, när jag var i Iran sist var det DET ordet de använde för att beskriva kondom.
Svar på tråden Tråddödare forts....