Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-11 23:50:59 följande:
    Nej, det har vi inte gjort direkt men hon brukar krama om mig ibland när hon ser hur jag lider varje gång jag tittar på henne. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Vad fint av henne. Och din far bad dig om ursäkt eftersom han till slut insåg att det inte var ditt fel. Eller, du gjorde inget fel.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:56:21 följande:
    Bara en helt vanlig bestraffning.. pisk på rumpan har väl alla fått.. Så kommer du ff att åka till amerika? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja det gör jag. Det är värt all den piska du kommer att ge mig
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-11 23:57:23 följande:
    Han sa att han älskar mig som sin dotter och att han för alltid kommer ställa upp för mig. Bad om ursäkt att han hade skyllt allt på mig och att han skulle ha varit starkare och tagit hand om mamma och sitt äktenskap. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Ser du? En kris drabbar alla som befinner sig i och i närheten av den. Man kan inte tänka klart och då kan man ta till alla medel och säger vad som helst för att få ur sig frustrationen.

Men se, det är inte ditt fel. Det har dina föräldrar klargjort för dig. Ge dig själv en chans. På så sätt ger du även dina föräldrar en chans, för det är ju inte kul att som förälder se hur ens barn lider.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-11 23:59:42 följande:
    Men du får mer om du stannar kvar.. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Nu är jag inget större fan av piska, men jag skulle ju ta med dig och småttingarna. Så du får fortsätta piska mig därborta istället. Som straff för att jag inte stannade kvar eller nåt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 00:02:27 följande:
    Som Pablo Francisco säger: "Nice body, ugly face. It's like: I love spaghetti but i've got shit on it!"
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 00:07:36 följande:
    Hmm.. nä, så funkar det inte. Åker vi dit får du ingen pisk alls, du kommer att få the silent treatment. Men stannar du kvar så kommer jag att straffa dig för att du tänkte tanken att flytta från oss. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Well then! Let's go!!! Jag gillar tystnad, introvert som jag är!{#lang_emotions_cool}
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 00:08:48 följande:
    Blir så chockade så jag går och röker igen..Ugly face... Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag följer med dig även om du är chockad...
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-12 00:21:10 följande:
    Kära vänner!Nu slog sömnen ner i mina ögon och jag har svårt att få bort den jäkeln. Dessutom har jag mycket jobb imorgon till skillnad från vissa som pluggar.... Ta hand om er!
    Men jag börjar kl. 13 så jag har inte brått i säng. Så det så!

Sov så gott nu sweetie! Kram!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-12 00:28:29 följande:
    Hej, godkväll och godnatt.Kikar bara in en snabbis, ska lägga mig omgående och jag riskerar alltid att bli sittande om man börjar prata om nått.
    Det är konstigt redan där att du ens loggade in såhär sent.

Men godnatt och ha det gott!
  • Velour

Sedek, för att du brukar lägga dig senast 23-23.30. Men du kanske inte ska upp tidigt imorgon?

Svar på tråden Tråddödare forts....