Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 15:00:23 följande:
    *lessen*Dumma minnen som dyker upp.. *går och gör något annat en stund så kanske det går över* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Piska dig själv som straff för att du låter dumma minnen trycka ner dig!
  • Velour

Hej alla (trots att ni inte är här).

Lillen är på Disney on ice med far sin och syrran är här från Stockholm och jag är trött.

Vad ni än gör hoppas jag att ni får trevligt.

• Velour
    Isnogood skrev 2010-02-12 18:13:50 följande:
    Meeeee tooooooFast inte i köket förstås...  Hur ser helgen ut för dig..?Förutom att bubbelbabbla med "jag är guds gåva till alla kvinnor"-mannen..?(det är just DÄRFÖR som jag är ateist)   Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Bra beskrivning. Fast Sedek passar jättebra in på det också
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-12 20:18:48 följande:
    Jag har mina stunder... Även om de är ytterst få Fredagsnöje:www.familjeliv.se/Forum-4-288/m50714116.html Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Hahah Ja och när du väl kommer med nåt är det klockrent. You go girl!

Läste i tråden du länkade till. TS måste vara samma person som igår skrev i min gästbok, för resonemanget är precis likadan
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-12 20:23:11 följande:
    Hahah Ja och när du väl kommer med nåt är det klockrent. You go girl!Läste i tråden du länkade till. TS måste vara samma person som igår skrev i min gästbok, för resonemanget är precis likadan
    Men vad fasen! TS ville ju bara skämta Och jag gick på det{#lang_emotions_embarassed}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-12 20:31:14 följande:
    Va nog inte den enda...Har du sett tråden om för att personer skaffar många barn när de bor trångt..?Jag ställde några frågor där för att få mer klarhet... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Nej, vilken tråd är det? Villsevillsevillse!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-02-12 20:49:26 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-4-288/m50713264.htmlBlev lite distraherad av sonen...men nu sitter han klistrad framför tvn o kollar på: Det regnar köttbullar Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Har den redan kommit ut? På DVD eller?

Så nu kan du "bubbelbabbla" lite till med oss
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-12 20:51:45 följande:
    Hej tråden!jag och mannen har dlet en flaska vin och en jag har dessutom tagit en vindrink så..... mmmmm fredag!!!Har ni det bra?Velan: har du hämtat  dig från igår? Det gick ganska hett till...
    Skål!{#lang_emotions_cheers}

Igår? Jag kommer verkligen inte ihåg vad som gick hett till igår. Det enda jag kommer ihåg från igår var när Roses mådde jättedåligt samt att jag ville dra till USA.
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 21:17:10 följande:
    Hej tjejerÄr hemma hos mamma ikväll, lilla syster ville gå ut med sin pojkvän så jag är här till imorgon bitti. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hej! Mår du bättre idag? Gick det bra med mannen igår?
Svar på tråden Tråddödare forts....